سلاح‌های آینده ارتش آمریکا

© AP Photo / Jane Hahn ارتش آمریکا
 ارتش آمریکا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ارتش آمریکا چگونه دشمنان خود را نابود خواهد کرد؟

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «نشنال اینترست»، ارتش آمریکا به جنگ‌افزارهای جدیدی مسلح می شود. ارتش آمریکا که برای درگیری های بالقوه با روسیه دارای فناوری های عالی و ارتش چین آماده می شود، سعی می کند از سیستم های جدید تانک و موشک استفاده کند.

در نتیجه، تسلیحات زمان جنگ سرد، تانک های آبراهام و بالگردهای آپاچی که سمبل زرادخانه آمریکا بودند ناپدید خواهند شد و نسل جدید از تسلیحات جای آن‌ها را خواهد گرفت.

یکی از سلاح های جدید، نسل جدید تانک ها خواهد بود. آمریکا در فکر مکانیک کردن « جنگ بزرگ» علیه روسیه و چین است. سلاح دیگر می تواند روش مانور دفاعی هوایی با برد کوتاه تحت نام مخفف (MSHORAD) باشد. ارتش آمریکا قصد دارد اسلحه لیزری را توسعه بخشد که میتواند سریعتر از موشک هدف را بزند و مهمات آن به غیر از برق تمام نخواهد شد.

ارتش آمریکا کالیبر مهمات خود را افزایش می دهد - اسپوتنیک ایران
ارتش آمریکا کالیبر مهمات خود را افزایش می دهد

تانک های رباتی یکی دیگر از تسلیحات آینده آمریکا خواهد بود. ارتش ایالات متحده تا کنون تانک رباتی را آزمایش کرده است. خودروهای نظامی بدون سرنشین برای حمل مهمات و کالاهای ضروری برای سربازان.

برنامه «صعود عمودی» یکی دیگر از برنامه های تجدید تسلیحات آمریکاست. دوره بالگردهای آپاچی، سمبل جنگ سرد آمریکا به پایان رسیده است.  برنامه « صعود عمودی» توسعه گروهی از بالگردهای جدید جنگی حمله و شناسایی را در نظر می گیرد.

از سلاح های دیگری که به ارتش آمریکا تحویل داده خواهد شد، توپخانه با برد بلند و موشک های هایپرسونیک است.توپخانه ارتش آمریکا که روی پشتیبانی از هوا  حساب می‌کرد، در این زمینه از روسیه عقب مانده است. اما به جای توپخانه ای که بتواند  تا 20 مایل شلیک کند، چیزی مانند M109A6 Paladin155-millimeter، ارتش آمریکا از توپی صحبت می کند که بتواند تا فاصله 1000مایلی شلیک کند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала