درخواست نمایندگان مجلس از روحانی برای ستاد مبارزه با مفاسد اجتماعی

© Sputnik / SHAآخرین جلسه علنی مجلس دهم در ایران + عکس
آخرین جلسه علنی مجلس دهم در ایران + عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه ای به حسن روحانی رئیس جمهور ایران خواستار برگزاری منظم جلسات ستاد مبارزه با مفاسد اجتماعی شدند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، عزت‌الله یوسفیان‌ملا عضو ناظر مجلس شورای اسلامی در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی ضمن انتقاد از روند برگزاری جلسات این ستاد، بیان داشت: جلسات ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی معمولا هر 15 روز یک بار برگزار می‌شود، اما مدتی است که جلسات آن به‌طور نامنظم برگزار می‌شود.

وی افزود: موضوعات مختلفی از جمله زمین‌خواری، رشوه‌خواری، ارتشا و مواردی از این دست در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی در حال پیگیری است، اما جلسات آن برای به نتیجه رسیدن موضوعات به طور منظم برگزار نمی‌شود.

عضو ناظر مجلس در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی تاکید نمود که برگزاری جلسات منظم این ستاد می‌تواند عزم جدی در مسئولان برای مبارزه با فساد ایجاد کند و ادامه داد: متأسفانه فساد از سوی برخی افراد در دستگاه‌های مختلف مانند موریانه به جان افراد رخنه کرده که باید اصلاحات لازم و فوری صورت گیرد.

یوسفیان‌ملا همچنین اطلاع داد که جمعی از نمایندگان مجلس به رئیس‌جمهور برای برگزاری منظم جلسات ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی نامه نوشته اند و خاطر نشان کرد: امضاکنندگان این نامه از آقای روحانی خواسته‌اند دستورات لازم را به دولت برای برگزاری منظم جلسات ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی بدهد.

وی افزود: پیشتر نیز آقای لاریجانی رئیس مجلس به آقای جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور تذکراتی برای برگزاری منظم و متناوب جلسات ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی داده بود، تا حدودی این تذکرات کارساز بود و برگزاری نشست‌ها روند خوبی داشت، اما متأسفانه چندی است که جلسات به‌طور نامنظم برگزار می‌شود که آسیب‌زاست.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала