عضو کمیسیون امنیت مجلس ایران: جای افرادی که دغدغه اقتصادی دارند در زندان نیست

© Sputnik / SHAعضو کمیسیون امنیت مجلس ایران: جای افرادی که دغدغه اقتصادی دارند در زندان نیست
عضو کمیسیون امنیت مجلس ایران: جای افرادی که دغدغه اقتصادی دارند در زندان نیست - اسپوتنیک ایران
اشتراک
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس ایران اعلام کرد که در خصوص تعداد بازداشتی های اعتراضات اخیر، هنوز گزارشی به مجلس داده نشده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری برنا، حشمت الله فلاحت پیشه، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس ایران، در پاسخ به سوالی مبنی بر آمار بازداشتی های مرتبط با اعتراضات اخیر،  گفت: " تاکنون آماری از تعداد بازداشتی ها به مجلس گزارش نشده است. انتظار می رود هر چه سریع تر زندان ها از افرادی که آشوب گر ذاتی و هدف دار نیستند، خالی شود."

دادخواست غرامت 130 میلیاردی ایران از آمریکا به خاطر ناآرامی های اخیر - اسپوتنیک ایران
دستگیری ۱۰۰ نفر از لیدرها و عوامل اصلی اعتراضات اخیر در ایران

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه زندان جای افرادی که دغدغه اقتصادی دارند نیست، تصریح کرد: " در این آشوب ها دو دسته از افراد حضور داشتند. دسته اول افرادی هستند که کشور خود را دوست دارند و تنها براساس نگرانی های اقتصادی، معیشتی و هیجان ناشی از آن اعتراض کردند، هر چند که اقدامات این افراد قابل توجیه نیست اما زندان جای اینها نیست و می بایست، سریعا آزاد شوند. "

وی افزود : " دسته دوم افرادی هستند که فارغ از دغدغه مردم و با هدف آشوب و تخریب در صحنه حاضر شدند لذا حساب این افراد جداست و قانون می بایست با اینها برخورد کند. چرا که مسئولیت خسارات وارد شده متوجه این افراد است."

این نماینده مجلس ایران در پایان گفت: " سه شنبه گذشته کمیسیون امنیت ملی با محوریت اغتشاشات اخیر جلسه ای را تشکیل داد که به علت عدم حضور مسئولین، لغو شد. با این وجود کمیسیون امنیت ملی می بایست در برابر مسائل اخیر نقش پایمردی داشته باشد."

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала