اپل در سال 2020 دو آرزوی کاربران را برآورده خواهد کرد

© AP Photo / Marcio Jose Sanchezاپل در سال 2020 دو آرزوی کاربران را برآورده خواهد کرد
اپل در سال 2020 دو آرزوی کاربران را برآورده خواهد کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شرکت اپل تصمیم دارد در سال 2020 دو آرزوی کاربران خود را برآورده کند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل  از سایت Мacrumors، تحلیلگر بازار گوشی های هوشمند، Blayne Curtis، جزئیاتی را درباره تلفن های هوشمند اپل  که قرار است در سال 2020 به بازار بیایند را بامخاطبان در میان گذاشت، اطلاعات وی در این خصوص بعد از سفر اخیر وی به آسیا، و جلساتی که وی با شرکای اپل از زنجیره تأمین برگزار کرد، بدست آمده اند.

طراحی آیفون جدید + فیلم و عکس  - اسپوتنیک ایران
طراحی آیفون جدید + فیلم و عکس

وی گفت: " در نهایت میزان حافظه تلفن  iPhone 12 Proو iPhone 12 Pro Max به 6 گیگابایت افزایش می یابد. این یک قدم قابل توجه در مقایسه با 4 گیگابایت در آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس است که در سپتامبر 2019 ارائه شدند. همچنین  ظهور سیستم اسکن سه بعدی فضا در دوربین عقب و پشتیبانی از شبکه های پرسرعت نسل پنجم 5G پیش بینی می شود. مدل پایه آیفون 12 همانند آیفون 11، 4 گیگابایت رم را حفظ خواهد کرد.

این تحلیلگر همچنین تأیید کرد که ارائه آیفون به اصطلاح SE 2 هنوز در برنامه ها است. تولید باید از فوریه آغاز شود ، و اولین ارائه رسمی آن در ماه مارس است. همانطور که انتظار می رفت ، آیفون ارزان قیمت SE 2  بسیاری از مشخصات را از آیفون 8 گرفته است که از جمله می توان به یک صفحه نمایش 4.7 اینچی و اسکنر اثر انگشت Touch ID در دکمه خانه اشاره کرد. اما ازطرف دیگر، یک پلتفرم جدید A13  و 3 گیگابایت رم را بدست آورد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала