تکذیب وجود افراد "استخدام‌شده" در فضای مجازی از سوی بسیج ایران

© Fotolia / Curioso Photographyدرخواست ایران از کره جنوبی
درخواست ایران از کره جنوبی  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
غلامرضا سلیمانی، رییس سازمان بسیج مستضعفین ایران وجود افراد "استخدام‌ شده" یا دارای "پشتیبانی مالی" برای فعالیت در فضای مجازی از سوی بسیج را رد کرد.

به گزارش اسپوتنیک غلامرضا سلیمانی در مصاحبه با خبرگزاری مهر در پاسخ  به سوال خبرنگار گفت: «در شبکه‌های اجتماعی اصلا اکانت فیک نداریم، علاوه بر این هم حتی اینکه عده‌ای را استخدام کرده و پشتیبانی مالی کنیم که در فضای مجازی فعالیت داشته باشند، به هیچ عنوان این اقدام را انجام نداده و نیازی به این اقدام نداریم».

سلیمانی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: «ضریب نفوذ اینترنت در کشور ما بسیار بالاست و بخش قابل توجهی کاربر اینترنت در ایران وجود دارد که بخش زیادی از آن‌ها بسیجی و انقلابی‌اند و انگیزه دارند و نیازی به اکانت فیک ندارند.»

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود:"استفاده از اکانت‌های فیک روش‌های منسوخ منافقین و کسانی است که به دامان بیگانگان پناه برده‌اند و سرسپردگان استکبار شده‌اند. آن‌ها این ادعا را در مورد بسیج می‌کنند، این موضوع در افکار عمومی خریداری ندارد، کشور چنین نگاهی به بسیج ندارد، چون همه بسیج را می‌شناسند و با بسیج زندگی می‌کنند".

یادآور می شود به دنبال افزایش سه برابر قیمت بنزین اعتراضاتی در تعدادی از شهرهای ایران رخ داد. به گزارش سازمان عفو بین الملل در نتیجه برخورد تظاهر کنندگان با پلیس دستکم 106 نفر جان خود را از دست داده اند. به دنبال این اعتراضات اینترنت در ایران قطع شد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала