مطرح شدن ادعای ورود زنانی به ایران برای اغتشاش

© Photo / IRNAمطرح شدن ادعای ورود زنانی به ایران برای اغتشاش
مطرح شدن ادعای ورود زنانی به ایران  برای اغتشاش  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
خبرگزاری ایرنا می نویسد حضور برخی زنان به عنوان لیدر اعتراضات در جریانات اخیر، نشان می دهد برخی از این افراد با همراهی نیروهای مخالف نظام جمهوری اسلامی به قصد آشوب وارد ایران شده اند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، در برخی تصاویر منتشر شده از اعتراضات چهره زنانی دیده می شود که مردم را به آشوب دعوت می کنند و سعی در تحریک همگانی دارند. حضور متعدد برخی از این زنان سوال برانگیز است تا جایی که این پرسش پیش می آید که چگونه برخی از این زنان در آشوب شهر های مختلف  حضور داشته اند؟

فاطمه داوند یکی از این زنان است که به هنگام تلاش برای خروج از کشور دستگیر شد و وی سابقه همکاری با گروه های مخالف نظام جمهوری اسلامی را دارد.

وی همچنین با گروه های مخالف نظام جمهوری اسلامی در شمال عراق دیدار داشته است.

وی در ارتباط گیری با گروه های مخالف نظام جمهوری اسلامی در جریان اعتراضات اخیر وارد ایران شد.

داوند در این باره می گوید: سال ۷۳ از منزل فرار کردم در سلیمانیه ماندم و برای تشکیلات مخالف نظام جمهوری اسلامی کار کردم.

به نوشته ایرنا اکنون شناسایی این چهره ها ادامه دارد و به نظر می رسد در روزهای آتی، اطلاعات بیشتری از این زنان در اختیار افکار عمومی قرار گیرد.

یادآور می شود به دنبال افزایش سه برابر قیمت بنزین اعتراضاتی در تعدادی از شهرهای ایران رخ داد. به گزارش سازمان عفو بین الملل در نتیجه برخورد تظاهر کنندگان با پلیس دستکم 106 نفر جان خود را از دست داده اند. به دنبال این اعتراضات اینترنت در ایران قطع شده است.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала