اتهامات جدید ترامپ به ایران

© REUTERS / Jonathan Ernstاتهامات جدید ترامپ نسبت به ایران
اتهامات جدید ترامپ نسبت به ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس جمهور آمریکا، مقامات ایران را متهم به آن می‌کند که حوادث داخل ایران را از چشم جهانیان پنهان می‌کنند.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ با انتشار توییتی در «توییتر» اعلام کرد که مقامات ایران می خواهند اوضاع مرتبط با اعتراضات در ایران را از چشم جهانیان پنهان نگه دارند و بدین منظور اینترنت را در ایران قطع کرده‌اند.

وی در توییت خود نوشت:« در ایران همه چیز آنقدر بی ثبات شده است که رژیم کار تمام سیستم اینترنت را قطع کرده است تا مردم خوب ایران نتوانند در باره خشونت شدیدی که در کشور رخ می دهد سخن بگویند. آنها خواهان شفافیت صفر هستند و فکر می کنند که جهانیان از مرگ ها و تراژدی هایی که رژیم ایران دست به آن‌ها می زند بی خبر می مانند».

​مقامات ایران 15 نوامبر افزایش قیمت بنزین را اعلام کردند که دلیلی برای بروز اعتراضات مردمی در شهرهای ایران شد. رسانه های غربی متذکر شدند که مقامات ایران کشته شدن 5 نفر در نتیجه ناآرامی ها را تأیید کردند که 3 نفر از آنها کارمندان سرویس امنیت ایران بودند. اما سازمان Amnesty International تعداد کشته شدگان در جریان اعتراضات در ایران را 106 نفر اعلام کرده است. حسن روحانی، رئیس جمهور ایران اعلام کرد که اعتراضات توسط آمریکا و اسرائیل سازماندهی شده بود و هدف آنها تضعیف امنیت ایران بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала