وزیر ارتباطات ایران: چیزی به نام اینترنت ملی وجود ندارد

© Photo / IRNAوزیر ارتباطات ایران: چیزی به نام اینترنت ملی وجود ندارد
وزیر ارتباطات ایران: چیزی به نام اینترنت ملی وجود ندارد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وزیر ارتباطات ایران، آذری جهرمی در خصوص قطعی اینترنت اظهار نظر کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات ایران گفت: " از ناراحتی مردم نسبت به قطعی اینترنت اطلاع دارم . چیزی به نام اینترنت ملی وجود خارجی ندارد، شبکه ملی اطلاعات به معنای قطع اینترنت نیست و قطع اینترنت به کارکردهای شبکه ملی اطلاعات ضربه میزند."

قطع اینترنت در ایران با دستور شورای عالی امنیت ملی - اسپوتنیک ایران
قطع اینترنت در ایران با دستور شورای امنیت کشور

وی همچنین گفت :" قطع اینترنت ضررهای فراوانی برای مردم و نظام داشته و ‌دارد. شورای امنیت کشور بزودی نسبت به صدور مجوز برقراری اینترنت در کشور اقدام خواهد کرد و ما هم پیگیر هستیم."

وزیر ارتباطلت همچنین به تشریح شبکه داخلی اطلاعات پرداخت: "الان بهترین قاضی مردمند، هر چند از ناراحتی مردم از قطع بودن اینترنت و مشکلات آن اطلاع دارم و به خودم نیز در این چند روز اجازه استفاده از اینترنت را ندادم، اما مردم قضاوت کنند که آیا خدمات داخلی آنها بر شبکه ملی دچار اختلال شده است یا خیر. اگر زیرساخت شبکه ملی اطلاعات نبود خدمات ابری داخلی نداشتیم و بسیاری از زیرساخت‌های مهم دیگر امروز، شاید دو میلیون راننده تاکسی اینترنتی و مردم در عذابی بزرگ و مشکل بودند، بانکها مختل بودند و بسیاری مباحث دیگر. زیرساخت شبکه ملی اطلاعات پیشرفت قابل توجهی داشته، اما بپذیرید که کار بنده و وزارتخانه‌ام تولید محتوا نیست. حتما پس از بهبود شرایط، مفصل با مردم صحبت خواهم کرد و گزارش کاملی از پیشرفت‌های شبکه ملی خواهم داد."

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала