شاه سخاوتمند آفریقایی برای همسران و فرزندانش 120 بی ام دبلیو خرید

© AP Photo / Themba Hadebeشاه سخاوتمند آفریقایی برای همسران و فرزندانش 120 بی ام دبلیو خرید
شاه سخاوتمند آفریقایی برای همسران و فرزندانش 120 بی ام دبلیو خرید - اسپوتنیک ایران
اشتراک
 مسواتی سوم، پادشاه کوچکترین و فقیرترین کشور آفریقایی حداقل 19 اتومبیل جدید رولزرویس و حدود 120 اتومبیل بی ام دبلیو برای همسران و فرزندانش خرید.

به گزارش اسپوتنیک، مسواتی سوم، پادشاه اسواتینی(سوازیلند) کوچکترین و فقیرترین کشور آفریقایی حداقل 19 اتومبیل جدید رولزرویس و حدود 120 اتومبیل بی ام دبلیو برای همسران و فرزندانش خرید.

طبق گفته های تایمز لایو، این ماشین ها برای 15 همسر و 23 فرزندش و همچنین سایر اقوامش خریداری شده اند.

در ابتدا سعی بر این بود تا ماشین ها به صورت مخفی تحویل داده شوند- آنها زیر پوشش پنهان شده بودند و عصر و شب حمل می شدند. با این حال، عکسهایی از حاملان اتومبیل های لوکس به سرعت در شبکه های اجتماعی پراکنده شدند.

مخالفان محلی از خرید ده‌ها خودرو جدید مطلع شدند و در حال حاضر از شهروندان خواسته اند تا از خانه های خود خارج شوند و در خیابان ها تجمع کنند و تا زمانی که پادشاه استعفا ندهد به خانه های خود بازنگردند. مخالفان معترض هستند که پادشاه حدود 213 میلیون دلار ثروت انباشته کرده است، در حالی که متوسط ​​حقوق در این کشور فقط 128 دلار در ماه است.

مسواتی سوم آخرین پادشاه مطلق در قاره آفریقا به حساب می آید. وی بر کشوری حاکم است که از سال 1986 ممنوعیت احزاب سیاسی در آن ایجاد شده است و تشکیل هر گونه حزب سیاسی در آن کشور ممنوع شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала