در نشست غیر علنی مجلس درباره قیمت بنزین چه گذشت؟

© Sputnik / SHAمجلس شورای اسلامی
مجلس شورای اسلامی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایران در خصوص نشست غیر علنی امروز در خصوص افزایش قیمت بنزین شرح داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، محمدعلی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در جلسه امروز موضوع افزایش قیمت و سهمیه‌بندی بنزین مورد بحث و بررسی قرار گرفت و نمایندگان نقطه نظرات خود را پیرامون این مسأله مطرح کردند.

این نماینده خاطر نشان کرد: تعدادی از نمایندگان نسبت به این مقدار افزایش قیمت و این نحوه اجرای طرح اعتراض داشتند و عده‌ای هم نسبت به این موضوع که چرا مجلس در جریان افزایش قیمت قرار نگرفته، معترض بودند.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس توضیح داد: در این جلسه علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی در گزارش خود عنوان کرد که اعضای شورای عالی امنیت ملی در نشست شب گذشته خود با توجه به تحریم‌های دشمن و هدف قرار دادن معیشت مردم در این تحریم‌ها و تصمیم شورای هماهنگی سران سه قوه برای تخصیص منابع حاصل از افزایش قیمت بنزین به اقشار آسیب‌پذیر، از این تصمیم شورای اقتصادی سران سه قوه حمایت می‌کنند.

پورمختار افزود: علاوه بر این در جلسه امروز رئیس مجلس نیز به تشریح جزئیات روند اتخاذ تصمیم برای افزایش قیمت و سهمیه‌بندی بنزین پرداخت و عنوان کرد که این موضوع در جلسات مختلف مورد بحث و بررسی قرار گرفت و نظرات کارشناسان در این باره استماع شد و در نهایت حاضران در جلسه اعم از سران سه قوه و دیگر حضار تصمیم گرفتند تا طرح افزایش قیمت و سهمیه‌بندی بنزین به شکلی که امروز شاهد آن هستیم اجرایی و منابع حاصل از این افزایش قیمت به حساب افراد واجدان شرایط به عنوان یارانه واریز شود.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در خاتمه عنوان کرد: با توجه به مباحث مطرح در جلسه غیرعلنی مجلس درباره افزایش قیمت و سهمیه‌بندی سوخت، تصمیم بر این شد تا تمام طرح‌های نمایندگان درباره بازگشت قیمت بنزین به حالت قبل منتفی و از دستور کار مجلس خارج شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала