کتایون خسرویار کاندید برترین مربی زن سال آسیا

© Photo / KATAYOUN KHOSROWYARکتایون خسرویار کاندید برترین مربی زن سال آسیا
کتایون خسرویار کاندید برترین مربی زن سال آسیا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کتایون خسرویار نامزد بهترین سرمربی سال فوتبال آسیا شد.

به گزارش اسپوتنیک، کنفدراسیون فوتبال آسیا لیست کاندیدای کسب جوایز مختلف در سال 2019 را اعلام کرد که بازیکنان و مربیان ایرانی نیز در آن حضور دارند.

کتایون خسرویار سرمربی ایرانی – آمریکایی تیم ملی فوتبال زیر 19 سال بانوان ایران - اسپوتنیک ایران
گزارش و تحلیل
خسرویار: بدون تلاش و پشتکار هیچ موفقیتی حاصل نمی شود

یکی از ناشناخته‌ترین کاندیداها، کتایون خسرویار مربی زن ایرانی است که در 35 سالگی گزینه کسب این عنوان شده است.

این مربی ایرانی - آمریکایی در اسپانیا و انگلیس کلاس‌های مربیگری را پشت سر گذاشت و سپس در تیم زیر 16 سال ایران مربیگری خود را آغاز کرد. وی همچنین نخستین زنی است که مدرک A مربیگری فوتبال را به دست آورده است.

کتایون خسرویار در گفتگو با مهر در واکنش به قرار گیری نامش در بین نامزدهای بهترین مربی زن سال آسیا گفت: انگار تمام زحمات فدراسیون و خانم‌های ایرانی به بار نشست و فوتبال زنان ایرانی در سطح بالاتری قرار گرفت و این بسیار برای ما مهم و حائز اهمیت بود. وی ادامه داد: از این به بعد هر کشوری که تصمیم به برگزاری دیدار دوستانه بگیرد یا تورنمنتی برگزار کند از ایران نیز دعوت خواهد کرد و دیگر فکر نمی کنند تیم ایران کیسه گل است که فقط گل بخورد.

سرمربی پیشین تیم بانوان ایران ادامه داد: امیدوارم بتوانم دیدگاه مثبتی به سمت ایران مخصوصا در آمریکا و غرب بسازم  و دختران ایرانی بیش‌تری را جذب فوتبال کنم.

نئون گرتوی از تایلند و تاکاکورا از ژاپن دو کاندیدای بعدی هستند که خسرویار امیدوار است با گذر از آن ها، این جایزه مهم بین الملی را از آن خود کند.

شایان ذکر است که علیرضا بیرانوند، دوازه بان ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس تهران نیز به عنوان یکی از کاندیداهای کسب عنوان مرد سال آسیا انتخاب شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала