روز جوراب‌های لنگه به لنگه +عکس

© PhototribeРождественские носки на камине
Рождественские носки на камине - اسپوتنیک ایران
اشتراک
برای مبارزه با زورگویی روز جوراب‌های لنگه به لنگه، در مدارس لندن برگزار شد.

به گزارش اسپوتنیک، در بریتانیا یازدهم تا پانزدهم نوامبر هفته‌ی ضد قلدری و مبارزه با زورگویی نام‌گذاری شده است. و بسیاری از کودکان و جوانان بریتانیایی با جوراب‌های لنگه به لنگه به مدرسه می‌روند تا برای تفاوت‌ها و قضاوت نشدن‌ها و احترام به فردیت انسان‌ها گامی برداشته باشند.

کاربران بسیاری معتقدند Odd Socks Day علاوه بر اینکه جنبه سرگرمی دارد، فرصتی است برای تشویق مردم به بیان نظر و عقیده خود و تجلیل از فردیت و آنچه همه ما را منحصر به فرد می‌کند.

برخی از کاربران عنوان می‌کنند در حالی که در ایران پوشیدن جوراب تا به تا خارج از عرف دانسته می‌شود و دیگران از مشاهده شخصی با جوراب‌های لنگه به لنگه برداشت‌های متفاوتی دارند. این رفتار در سوئد در میان دانش‌آموزان تبدیل به عادت هفتگی شده است و چند روز از هفته جوراب‌های لنگه به لنگه می‌کشند. و این امر بدین معناست که تقریبا این اتفاق به یک موضوع کاملا عادی تبدیل شده است و مناسبتی نیست که حتی دانش‌آموزان در مقاطع تحصیلی پایین کوچک‌ترین واکنشی نسبت به پوشش همکلاسی‌هایشان ندارند.

و گروهی از کاربران معتقدند کودکی سن بسیار مناسبی برای آموختن هر آنچه که انسان نیاز دارد بیاموزد که زندگی سالم و صحیحی داشته باشد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала