کف‌زنی حرفه‌ای ۳۰۰ دلار در مقابل دوربین +ویدئو

© Fotolia / Serkat Photographyمستر ایکس؛ ناجی جهان امروز کی بود؟
مستر ایکس؛ ناجی جهان امروز کی بود؟   - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سارقان مامورنما پس از دستگیری، در مقابل دوربین صدا و سیما شگرد کف‌زنی خود را به نمایش گذاشتند.

به گزارش اسپوتنیک، باند سارقان مامورنما که به شیوه کف‌زنی میلیون‌ها تومان از اتباع خارجی به بهانه‌های مختلف سرقت می‌کردند از سوی پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ متلاشی شد. سارقان پس از دستگیری، روش‌های سرقت کف‌زنی خود را در مقابل دوربین به نمایش گذاشتند و در حالی که پس از شمارش، مبلغ ۷۰۰ دلار به یکی از آنها داده شد، او ۳۰۰ دلار آن را به ترفندی که به کار بست به سرقت برد و موجب شگفتی گزارشگر شد.

View this post on Instagram

A post shared by RES (@res_news) on

کاربران با تماشای این ویدئو عنوان می‌کنند این نمونه کوچکی از روش‌هایی است که سارقان به کار می‌برند، بنابراین نباید به راحتی به افراد ناشناس اعتماد کرد و در موارد بسیاری دیده شده است که سارقان با کف‌زنی پول‌های زیادی از افراد به سرقت می‌برند. گروهی دیگر از کاربران عنوان می‌کنند با وجود اینکه چندین بار این ویدئو را تماشا کرد‌ه‌اند اما متوجه نشدند که سارق جوان چگونه ۳۰۰ دلار را سرقت کرد، آنها کف‌زنی او را بسیار ماهرانه می‌خوانند.

View this post on Instagram

A post shared by نقطه چين (@noghtechin12) on

عده‌ای از کاربران نیز دلیل اصلی کف‌زنی ۳۰۰ دلار را توسط این سارق، دستان بزرگ او می‌دانند که توانسته این پول‌ها را در دستش پنهان کند. برخی از کاربران نیز معتقدند اگر این سارقان در برنامه تلویزیونی عصر جدید شرکت می‌کردند بدون شک برنده می‌شدند و می‌توان گفت هنر نزد ایرانیان است.

View this post on Instagram

A post shared by تاپ ترینهای روز (@top10rooz) on

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала