دلایل اسد برای عدم گفتگو با رسانه های غربی

© Sputnik / Michael Klimentyev /  مراجعه به بانک تصاویر نامه بشار اسد به رهبر کره شمالی
نامه بشار اسد به  رهبر کره شمالی  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس جمهور سوریه عدم گفتگو با رسانه ها طی چند سال اخیر را دروغ پردازی رسانه های غربی اعلام کرد.

به گزارش اسپوتنیک، بشار اسد، رئیس جمهور سوریه گفت: اتفاقات اخیر جهان، به خصوص در منطقه و سوریه، پس از حمله نظامی ترکیه، کشور ما را دوباره در صدر اخبار قرار داد.

بشار اسد: غارت میادین نفتی سوریه، نمونه بارز سیاست آمریکاست - اسپوتنیک ایران
بشار اسد: غارت میادین نفتی سوریه، نمونه ای بارز از سیاست آمریکاست

بشار اسد افزود: من معتقدم افکار عمومی در جهان و به ویژه در غرب طی چند سال گذشته دستخوش تحولاتی شده است، مردم می فهمند که سخنگوهای رسمی اطلاعات دورغین بسیاری را درباره آنچه در منطقه و خاورمیانه، به ویژه در سوریه و یمن روی می دهد، به آنها انتقال می دهند. به نظر من وقت آن رسیده است که در مورد واقعیت ها صحبت کنیم.

رئیس جمهور سوریه با اشاره به این موضوع که در گذشته مصاحبه های بسیاری را با رسانه های غربی انجام داده است، گفت: آنها هیچگاه بخاطر بدست آوردن اطلاعات دقیق و واقعی تلاش نکردند و تلاشی برای نشان دادن تصویر واقعی به مخاطبان خود ندارد. از اینرو من چندین سال مصاحبه ای انجام نداده ام.

گفتنی است، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در 9 اکتبر از آغاز عملیات نظامی ترکیه «چشمه صلح» در سوریه خبر داد. به گفته وی، هدف از این عملیات مبارزه با شبه نظامیان کرد و تروریست های سازمان تروریستی داعش (گروه ممنوعه در فدراسیون روسیه) در مناطق مرزی در شمال شرق سوریه است. گرچه این عملیات پس از یک هفته با دخالت های جهانی به اتمام رسید.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала