عراق از دستگیری 10 تروریست داعش خبر داد

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / عراق از دستگیری 10 تروریست داعش خبر داد
عراق از دستگیری 10 تروریست داعش خبر داد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وزارت کشور عراق در بیانیه ای خبر از دستگیری ده عضو داعش، منجمله فرمانده آنان در غرب شهر موصل داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از سایت شبکه تلویزیونی سومریه نیوز عراق، وزارت کشور عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: یگان مشترکی از تیپ 12 پلیس نینوا و مدیریت اطلاعات و مبارزه با تروریسم این استان طبق اطلاعاتی دقیق و با کسب مجوزهای قضایی، 10 داعشی* را در مناطق و محله‌های النهضه، القاهره و الزهرا در غرب شهر موصل بازداشت شدند. یکی از فرماندهان گروه تروریستی داعش* نیز از جمله این بازداشتی‌ها بود که در منطقه شهرک صنعتی موصل بازداشت شد.

در ادامه این بیانیه آمده است، از جمله داعشی‌های* بازداشت شده، دو تن از مسئولان امنیتی این گروه تروریستی، یکی از مسئولان بخش موسوم به مسایل شرعی و ما بقی از نیروهای داعش* در دوره فعالیت این گروه تروریستی در موصل بودند. 

یحیی رسول، سخنگوی مرکز اطلاع‌رسانی امنیتی عراق امروز اعلام کرد: نیروهای امنیتی عراق در استان نینوا موفق شدند یکی از فرماندهان داعش را در منطقه شهرک صنعتی شهر موصل شناسایی و بازداشت کنند. او به هدف قرار دادن ساکنان منطقه، تهیه گزارش از آنها و نیز تحریک به قتل‌ اعتراف کرد.

دستگاه‌های امنیتی عراق عملیات‌هایی را در بخش‌های مختلف استان نینوا اجرا کردند که به بازداشت فرماندهان و نیروهای داعش* منجر شده است.

*دولت اسلامی داعش یک گروه تروریستی است که فعالیت هایش در تعدادی از کشورها از جمله روسیه ممنوع است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала