زاخارووا: روسیه هرگز یک تهدید تروریستی در ایران ندیده است

© Sputnik / Vladimir Astapkovichزاخارووا: روسیه هرگز یک تهدید تروریستی در ایران ندیده است
زاخارووا: روسیه هرگز یک تهدید تروریستی در ایران ندیده است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه تائیک کرد که روسیه هرگز از سمت ایران شاهد تهدید تروریستی نبوده و این کشور در زمینه مبارزه با تروریسم نقش پر رنگی داشته است.

به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه، در جلسه توجیهی روز جمعه چنین بیان کرد: روسیه هرگز شاهد تهدید تروریستی از سوی ایران نبوده است.

ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه - اسپوتنیک ایران
زاخارووا، سخنان مکرون در باره ناتو را «طلایی» نامید

در واشنگتن، آنها به مبارزه با تروریسم از طریق منشور اهداف ژئوپلیتیکی خود نگاه می کنند، از این رو استانداردهای مضاعف که شامل تقسیم سازمان های تروریستی بین المللی به موارد بد می شود، یعنی مخالف با آمریکا و تحمل کننده هایی که همین کار را انجام می دهند، اما به صورت مستقیم آمریکا را دشمن نمی خوانند. روسیه هرگز تهدید تروریستی در ایران ندیده است، علاوه بر این، خود ایرانی ها بارها قربانی حملات گروه های افراطی شده اند.

وی تأکید کرد که ایران بارها و بارها در تعهد خود به اهداف مبارزه با تروریسم بین المللی و آمادگی خود برای انجام اقدامات لازم برای این امر، از جمله مبارزه با تروریسم به طور مشترک با سایر کشورها، تأکید کرده است.

این دیپلمات افزود: ایران به طور مؤثر در حل مشکلات ضد تروریسم در سوریه کمک می کند، جایی که سربازانش به دعوت رسمی دمشق حضور دارند.

زاخارووا خاطرنشان كرد: مسير آمريكا برای رويارويی با ايران مخرب است، زيرا كوتاه مدت است. این مقام وزارت خارجه روسیه گفت: بدون مشارکت تهران، ساختن یک محیط امنیتی در منطقه ی خاورمیانه، همچنین تثبیت اوضاع در سوریه، عراق، افغانستان و جاهای دیگر غیرممکن است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала