یک روحانی در ایران مدعی شد که دشمنان پوشک های عقیم کننده به ایران می فرستند

© Depositphotos.com / Defotobergیک روحانی در ایران مدعی شد که دشمنان پوشک های عقیم کننده به ایران می فرستند
یک روحانی در ایران مدعی شد که دشمنان پوشک های عقیم کننده به ایران می فرستند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مجتبی ذوالنور در همایش ملی پدافند غیرعامل گفت که تاکتیک‌های تهاجم دشمنان امروز تغییر کرده است اما اهداف دشمن هیچ‌گاه تغییر نمی‌کند بلکه راهبردها و ابزار آنها تغییر می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، مجتبی ذوالنور، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ایران در همایش ملی پدافند غیرعامل گفت که تاکتیک‌های تهاجم دشمنان امروز تغییر کرده است اما اهداف دشمن هیچ‌گاه تغییر نمی‌کند بلکه راهبردها و ابزار آنها تغییر می‌کند.

وی افزود: هدف اصلی دشمنان ما براندازی است و هر اقدامی که این بخش از ماموریت آن‌ها را محقق کند، مورد توجه دشمنان است. براندازی یک نسخه واحد برای تمام حکومت‌های جهان نیست بلکه متناسب بر هر نظامی تعریف می‌شود.

ذوالنور در ادامه یکی از بسترهای آسیب به جمعیت را عرصه بیوتروریسم اعلام کرد و گفت: گاهی دشمنان پنبه‌هایی که با آنها پوشک بچه یا مشابه آن تولید می‌شود را به گونه‌ای تهیه می‌کنند که موجب عقیم‌سازی می‌شوند.

وی با بیان اینکه موضوع تراریخته‌ها یک تهدید جدی است، عنوان کرد: مافیاهای خطرناکی پشت موضوع تراریخته‌ها هستند که سالوس‌وار نظر تصمیم‌گیرندگان کشور را دچار انحراف می‌کنند. تهدید همیشگی است و ما باید پدافند عامل و غیرعامل را همیشه در دستورکار داشته باشیم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала