حضور عراقچی در کنفرانس عدم اشاعه تسلیحات هسته ای در مسکو

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / حضور عراقچی در کنفرانس عدم اشاعه تسلیحات هسته ای در مسکو
حضور عراقچی در کنفرانس عدم اشاعه تسلیحات هسته ای در مسکو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
معاون سیاسی وزیر خارجه ایران برای شرکت در کنفرانس بین المللی عدم اشاعه ( انرژی هسته ای- خلع سلاح و عدم اشاعه) به مسکو سفر می کند.

به گزارش اسپوتنیک، سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسکو اعلام کرد، عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر خارجه این کشور در کنفرانس بین المللی عدم اشاعه ( انرژی هسته ای- خلع سلاح و عدم اشاعه) که در تاریخ 16 الی 18 آبان در مسکو برگزار می شود، شرکت خواهد کرد.

براساس خبر منتشره در کانال تلگرامی سفارت ایران در مسکو، " کنفرانس بین المللی عدم اشاعه ( انرژی هسته ای- خلع سلاح و عدم اشاعه) یکی از بزرگترین کنفرانس ها با موضوع هسته ای  می باشد که قرار است از تاریخ 16 لغایت 18 آبان ماه  با حضور 40 کشور و 250 شخصیت بین المللی در مسکو برگزار می گردد".

در این خبر همچنین آمده است: عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر خارجه ایران که در این کنفرانس شرکت خواهد کرد. در پنل اختصاصی با موضوع توافق هسته ای ایران ، آخرین وضعیت برجام را تشریح خواهد کرد. در این پنل سرگئی ریابکوف معاون وزیر خارجه روسیه ، هلگا اشمیت مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و فو کونگ مدیر کل دپارتمان کنترل تسلیحات و خلع سلاح وزارت خارجه چین نیز سخنرانی خواهند داشت ."

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала