ترامپ و نا آرامی ها در کربلا

© REUTERS / Yuri Gripasترامپ و نا آرامی ها در کربلا
ترامپ و نا آرامی ها در کربلا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس‌جمهور آمریکا در صفحه توئیتر خود از اغتشاشات در اطراف کنسولگری ایران در شهر کربلا، دو مطلب منتشر شده توسط رسانه‌های وابسته به سعودی‌ها را بازنشر داد.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا، در صفحه توئیتر خود به زبان انگلیسی و عربی مطالب منتشر شده توسط وبگاه عرب نیوز و ایران اینترنشنال عربی، درباره نا آرامی های یکشنبه شب در اطراف کنسولگری ایران در شهر کربلا در عراق را بازنشر داد.

پیشتر در خبر‌ها آمده بود که در پی ناآرامی یک شنبه شب در شهر کربلا در عراق و تجمع تعدادی از معترضین در اطراف کنسولگری ایران در این شهر، سرکنسول ایران در کربلا تاکید کرده بود که اوضاع آرام شده و تحت کنترل است.

براساس برخی تصاویر منتشر شده در شبکه های اجتماعی، افراد ناشناسی در اطراف کنسولگری ایران در کربلا حضور پیدا کرده و ضمن سنگپرانی به ساختمان این کنسولگری اقدام به پایین کشیدن پرچم ایران کردند.

فرماندهی پلیس کربلا نیز اعلام کرده که اوضاع در اطراف کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در کربلا تحت کنترل است.

شبکه العالم در گزارشی درباره این موضوع خبر داد: گروه حمله‌ کننده به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در کربلا، از پیروان فرقه صرخی (از مدعیان دروغین و وابسته به سرویس‌های بیگانه) هستند که از استان‌های بابل و الدیوانیه به کربلا منتقل شده‌اند.

یک روزنامه لبنانی پیشتر از افشای یک سند امنیتی مبنی بر نقش سفارت آمریکا در عراق در اداره تشکیلات سری تظاهرات‌های ماه جاری در عراق خبر داده بود.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала