بهترین بانوی ژیمناستیک کار دنیا+ ویدئو

© Sputnik / Alexey Filippov /  مراجعه به بانک تصاویر Российская гимнастка Ирина Алексеева выполняет упражнения на бревне в финале командного многоборья среди женщин на чемпионате мира по спортивной гимнастике в Дохе
Российская гимнастка Ирина Алексеева выполняет упражнения на бревне в финале командного многоборья среди женщин на чемпионате мира по спортивной гимнастике в Дохе - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بانوی ژیمناست با حرکاتی زیبا!

به گزارش اسپوتنیک، یک ویدیوی کوتاه از اجرای ژیمناست آمریکایی در سری رقابت‌های دانشگاهی در کالیفرنیا، بیش از ۶۰ میلیون بار توسط افراد در شبکه اجتماعی تماشا شده است.
این ویدئو متعلق به کِیتلین میشل زادهٔ ۱۲ آوریل سال ۱۹۹۷، ژیمناست آمریکایی است که برای دانشگاه کالیفرنیا، لس آنجلس مسابقه می‌دهد.

View this post on Instagram

A post shared by کلیپ | سرگرمی | جالب (@funy__fact) on

 

عده ای علت شهرت او را به دلیل حرکات نمایشی که از رقص های مایکل جکسون الهام گرفته بود، می دانند. اما به نظر می رسد که این بانوی ژیمناستیک کار رقص جدیدی را برای خود انتخاب کرده است.

View this post on Instagram

A post shared by euronews persian (@euronews_persian) on

 

اجرای هنرمندانه و بی نقص او که در یک رقابت دانشگاهی در کالیفرنیا است توانست نمره کامل یعنی ۱۰ را از آن خود کند. پس از آن این ویدئو در شبکه های اجتماعی منتشر شد و بسیاری از کاربران از آن استقبال کردند.
بسیاری از کاربران بدن ورزیده و حرکات زیبای این ژیمناست بانو را تحسین کرده و معتقدند که حرکات او هنرمندانه است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала