سخنان تحسین آمیز ترامپ درباره سگ شرکت کننده در عملیات انهدام سرکرده داعش

© AP Photo / Manuel Balce CenetaIn this March 28, 2019 file photo, President Donald Trump speaks at a campaign rally in Grand Rapids, Mich
In this March 28, 2019 file photo, President Donald Trump speaks at a campaign rally in Grand Rapids, Mich  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سگ نظامیان امریکایی به نام کونان که در عملیات انهدام ابوبکر البغدادی، سرکرده گروه موسوم به حکومت اسلامی (داعش، گروهک تروریستی ممنوعه در روسیه) شرکت داشت، به کاخ سفید دعوت خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، این مطلب را دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد.

ترامپ در سخنرانی خود برای هوادارانش در ایالت میسیسیپی خود را با سگ نامبرده مقایسه کرده و گفت برخورد رسانه ها نسبت به کونان به مراتب بهتر است.

رئیس جمهور آمریکا خاطرنشان کرد:"تعداد مطالب مثبتی که درباره کونان می نویسند بیشتر از من است و من به این خاطر بسیار خوشحالم.  کونان یک کار باورنکردنی را انجام داد".

اعلام شده که این سگ،  سرکرده گروه تروریستی داعش را تا انتهای تونلی که به سمتش فرارکرده بود، دنبال کرد. البغدادی خود را در این تونل منفجر کرد.

27 اکتبر 2019 سرکرده داعش به همراه محافظش در ادلب سوریه کشته شدند. بر اساس اخبار منتشره، ابوبکرالبغدادی وقتی پیدا شد که تلاش می کرد خانواده خود را از ادلب به مرز ترکیه ببرد.

ترامپ، از عراق و همچنین کردهای سوری به خاطر دادن اطلاعات به  واشنگتن برای هدف قرار دادن مخفیگاه البغدادی تشکر کرد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала