جهانگیری: داعش قصد دارد نیروهای خود را به افغانستان منتقل کند

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / جهانگیری: داعش قصد دارد نیروهای خود را به افغانستان منتقل کند
جهانگیری: داعش قصد دارد نیروهای خود را به افغانستان منتقل کند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
معاون اول رئیس جمور ایران از مقامات افغانستان خواست تا از تلاش گروه تروريستي داعش براي ناامن كردن مرزهاي مشترك دو كشور جلوگيري كند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت ایران، معاون اول رئیس جمهور ایران در رابطه با برگزاری موفقیت آمیز انتخابات ریاست جمهوری افغانستان گفت: این انتخابات گام مهمی به سمت مردم سالاری است و امیدوارم با تدبیر مقامات و مدیران افغانستان، مسائل این کشور هرچه زودتر حل و فصل و امنیت در کشور دوست و همسایه افغانستان برقرار شود.

اسحاق جهانگيري، معاون اول رئيس جمهور ایران با بيان اينكه به نظر مي رسد گروه تروريستي داعش* حالا كه در عراق و سوريه زمين گير شده به دنبال آن است كه نيروهاي خود را به افغانستان منتقل كند خاطرنشان كرد: دولت افغانستان بايد حساسيت ويژه اي در اين زمينه داشته باشد و از تلاش گروه تروريستي داعش براي ناامن كردن مرزهاي مشترك دو كشور جلوگيري كند.

وي همچنين با اشاره به تلاش گروه تروريستي داعش* براي حضور و فعاليت در افغانستان تصريح كرد: داعش* تلاش مي كند فعاليت خود را در شرق افغانستان گسترش دهد كه بايد با همكاري هاي فيمابين از گسترش فعاليت هاي اين گروه تروريستي جلوگيري كنيم.

*دولت اسلامی داعش یک گروه تروریستی است که فعالیت هایش در تعدادی از کشورها از جمله روسیه ممنوع است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала