ترامپ مجبور شد محل اقامت دائم خود را تغییر دهد

© REUTERS / Jonathan Ernstابراز آمادگی ترامپ برای دیدار با هر دیکتاتوری
ابراز آمادگی ترامپ برای دیدار با هر دیکتاتوری - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس جمهوری آمریکا که تا کنون به عنوان شهروند مقیم نیویورک شناخته می شد، محل اقامت خود را به فلوریدا تغییر داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از العالم، دونالد ترامپ پنج شنبه شب در رشته توئیتی نوشت: (پلاک) 1600 خیابان پنسیلوانیا، کاخ سفید، جایی است که من آن را دوست دارم و امیدوارانه در پنج سال آینده در آنجا خواهم ماند در حالی که بار دیگر آمریکا را شکوهمند می سازیم.

​وی افزود: اما خانواده و من، "پالم بیچ" فلورریدا را به عنوان محل اقامت دائم خود، خواهیم ساخت. من نیویورک و مردم آن را گرامی می دارم و همیشه خواهم داشت اما متاسفانه، برخلاف واقعیت که من میلیون ها دلار به عنوان مالیات دولتی و محلی در این شهر می پردازم، از سوی مقامات شهری و ایالتی آنجا به شکل بدی مورد تهدید قرار گرفته ام. کمتر کسی این چنین تهدید شده است.

​رئیس جمهوری آمریکا ادامه داد: از اینکه مجبور به اتخاذ این تصمیم شوم، متنفر بودم اما در نهایت، این بهترین گزینه برای تمام نگرانی ها خواهد بود.

ترامپ ادامه داد که به عنوان رئیس جمهوری، همیشه برای کمک به نیویورک و مردم بزرگ نیویورک در آنجا خواهم بود. آنجا همیشه به عنوان یک مکان ویژه در قلب من جای خواهد داشت.

گفته می شود مقامات ایالت نیویورک و شهرداری این شهر، فرار مالیاتی ترامپ را دنبال می کنند و در این زمینه پرونده قضایی تشکیل داده اند.

برخی رسانه ها هم اینگونه گمانه زنی کرده اند که به علت پایین بودن نرخ مالیات در فلوریدا، ترامپ برای افزایش ثروت خود، آنجا را انتخاب کرده است.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала