آموزش عجیب حرکت ورزشی مجری در برنامه زنده +ویدئو

© Fotolia / Aletia2011یک مرد صد ساله راز دراز عمری خود را در میان نهاد
یک مرد صد ساله راز دراز عمری خود را در میان نهاد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
اجرای آموزشی حرکات ورزشی در برنامه صبحگاهی شبکه آموزش توسط مجری برنامه سوژه کاربران در شبکه‌های اجتماعی شد.

به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی کوتاه از انجام حرکات ورزشی توسط مجری برنامه صبحگاهی «صبحی دیگر» با پخش زنده از شبکه آموزش در صفحات اجتماعی منتشر می‌شود که حواشی بسیاری را به دنبال داشته است. نیما کرمی مجری برنامه که قصد داشته برای کمک به کارشناس برنامه حرکات ورزشی را اجرا کند، بدون داشتن لباس مناسب و با کت و شلوار در صحنه اجرا دراز می‌کشد و تلاش می‌کند تا حرکات را به طور صحیح انجام دهد. این اقدام او با واکنش کاربران در فضای مجازی همراه شده است.

View this post on Instagram

A post shared by نسل تدبیر (@nasletadbir_ir) on

کاربران بسیاری با بیان نظرات خود این اقدام را اشتباه و غیر اصولی خواندند. جمعی از کاربران این رفتار را حتی از مجریان صدا و سیمای ایران بعید نمی‌دانند و معتقدند آنها از پول بیت‌المال استفاده می‌کنند و چندان محتوی برنامه برایشان مهم نیست، ضمن اینکه برخی افراد برای دیده شدن حاضرند دست به هر کاری بزنند. آنها عقیده دارند هنر صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ممنوع‌التصویر کردن و پس از آن دلقک‌پروری است.

View this post on Instagram

A post shared by آخرین خبر (@akharinkhabar) on

کاربرانی نیز عقیده دارند این اشتباه از سوی کارشناس برنامه می‌باشد که برای آموزش صحیح و اجرای حرکات ورزشی دستیاری با خود به همراه نداشته است تا بینندگان به جای حاشیه‌سازی به حرکات توجه کنند.

 

View this post on Instagram

A post shared by دانلودرایگان‌فیلم و سریال‌جدید (@filmdl_14) on


جمعی دیگر از کاربران عنوان می‌کنند این اتفاق نه تنها عجیب و غیرمعمول نیست بلکه باعث نشاط مردم نیز خواهد شد و احتمال می‌دهند به زودی استیکر و گیف‌های آن نیز منتشر خواهد شد.

بعضی از کاربران نیز آموزش و انجام ورزش را به هر شکلی برای مردم ضروری می دانند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала