واکنش سیاستمدار ایرانی به برگزاری کنفرانس امنیت دریایی و هوایی در بحرین

© Fotolia / Curioso Photographyپرداخت تسهیلات کرونایی به کارگاه های آسیب دیده در ایران + جزئیات
پرداخت تسهیلات کرونایی به کارگاه های آسیب دیده در ایران + جزئیات  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یک عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران اعلام کرد آمریکا با برگزاری اجلاس بحرین تنها امنیت دریایی و هوایی در منامه بحرین به دنبال تامین منافع خود در منطقه است و کشورهای منطقه را از همراهی با واشنگتن برحذر داشت.

به گزارش اسپوتنیک، قاسم جاسمی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به برگزاری اجلاس امنیت دریایی و هوایی در منامه بحرین گفت: آمریکایی‌ها در پشت پرده برگزاری این نشست به دنبال شیطنت و ایران هراسی هستند. آنها با چنین بهانه‌هایی می‌خواهند تجهیزات و سلاح خود را به کشورهای ضعیف منطقه از جمله امارات و عربستان ارسال کنند، آنها این کشورها را گاو شیرده‌ای می‌دانند که هر از چند گاهی از آنها استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه «ایران همواره به دنبال صلح و دوستی در منطقه است»، گفت: توصیه ما به سران کشورهای منطقه آن است که با طناب پوسیده آمریکا به ته چاه نروند، بدانند که اگر این نشست نتیجه ای داشته باشد و بخواهند ایران را تحت فشار قرار دهد و دست از پا خطا کنند ظرف ۴۸ ساعت باعث نابودی آنها خواهیم شد.

این عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه «نشست بحرین دستاوردی نخواهد داشت»، افزود: اساسا برگزاری این نشست اهمیتی برای ما ندارد، منتها تنها توصیه ما به کشورهای منطقه آن است که فریب آمریکا را نخورند و بدانند آمریکا تنها به دنبال ایران هراسی است و می‌خواهد هزینه‌های اقتصادی را تحمیل کند. اگر بخواهند علیه ما کاری کنند با ضربات سنگین و مهلک ما مواجه می‌شوند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала