آزمایش جدید موشک های بالستیک و کروز در روسیه

© Sputnik / Ministry of Defence of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر آزمایش جدید موشک های بالستیک و کروز در روسیه
آزمایش جدید موشک های بالستیک و کروز در روسیه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در تمرینات استراتژیک روسیه به نام "تندر-2019" به رهبری ولادیمیر پوتین، پرتاب موشک های بالستیک و کروز انجام شد.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه اظهار داشت: مولفه های زمینی، دریایی و هوانوردی نیروهای مهار استراتژیک در این آموزش شرکت داشتند. کنترل پرتاب موشک از مرکز مدیریت ملی دفاع صورت گرفت.
در طی این تمرینات، زیردریایی های ناوگان شمال و اقیانوس آرام از آبهای دریاهای بارنتس و اوخوتسک موشک های بالستیک را در محوطه آموزشی "کورا" در کامچاتکا و "چیژا" در استان آرخانگلسک پرتاب کردند.
در همین زمان، کشتی های سطحی ناوگان شمالی و ناوگان دریایی خزر موشک های کروز با دقت بالا به نام "کالیبر" را از آبراه های دریای بارنتس و دریای خزر به سمت اهداف ساحلی شلیک کردند.

محاسبه میزان تحرک سامانه موشکی زمین به هوا "یارس" از پایگاه هوایی آزمایشی دولتی "پلستسک" پرتاب موشک بالستیک "کورا" در نزدیکی کامچاتکا را انجام داد، طبق محاسبات سامانه موشکی عملیاتی و تاکتیکی اسکندر، پرتاب های تمرینی موشک های کروز در جنوب و شرق مناطق نظامی و آموزشی انجام شدند.

هواپیماهای دوربرد Tu-95MS نیز در تمرینات شرکت کردند، که موشک های کروز هوا به زمین در مناطق تمرینی "پمبوی" در کومی و "کورا" را به اهداف زمینی پرتاب کردند.

وزارت دفاع روسیه تاکید کرد، که وظایف محول شده انجام گردید و تمامی موشک ها به اهداف مشخص شده برخورد کردند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала