گوگل اولین تلفن هوشمند با سنسور حرکت را معرفی کرد

© AFP 2023 / Timothy A. Claryگوگل اولین تلفن هوشمند با سنسور حرکت را معرفی کرد
گوگل اولین تلفن هوشمند با سنسور حرکت را معرفی کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شرکت آمریکایی گوگل گوشی هوشمند Pixel 4 را معرفی کرد، این مدل به یک سنسور حرکت و دوربین بهبود یافته مجهز شده است، این تلفن همراه از 24 اکتبر به فروش می رسد، قیمت اولیه آن 799 دلار است.

به گزارش اسپوتنیک، سابرینا الیس سخنگوی گوگل، خاطرنشان کرد: پیکسل 4 اولین تلفن هوشمند مجهز به سنسور راداری است که به حرکت پاسخ می دهد.

هم اکنون می توان صدای تماس را با موجی از دست خاموش کرد و سیستم تشخیص چهره به محض رسیدن دست به سمت دستگاه شروع به کار می کند.

دوربین این تلفن هوشمند از فناوری HDR پشتیبانی می کند، مجهز به انتقال حرارت و لنز تله، بهبود عکسبرداری از طریق پرتره و امکان ایجاد عکس های پیشرفته تر در نور کم است. ضبط کننده پیکسل 4 نیز به روز شده است.
این تلفن اکنون نه تنها ضبط می کند، بلکه متنی از آنچه در زمان واقعی می شنود نیز ایجاد می کند.

الیس گفت که این اسمارت فون جدید در سه اندازه با همان مجموعه عملکردها در دسترس خواهد بود. همچنین سه رنگ وجود خواهد داشت: سیاه، سفید و نارنجی.

ارسال محصولات جدید در 24 اکتبر تعیین شده است. اکنون می توانید پیش سفارش دهید. مدل قبلی خط تلفن های هوشمند پیکسل در سال 2018 معرفی شد.

پیش از این گزارش شده بود که شرکت نمایشگر سامسونگ در نظر دارد 11 میلیارد دلار برای توسعه و تولید نمایشگرهای نسل جدید سرمایه گذاری کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала