حکم 7 سال و نیم زندان برای یک زن اسراییلی در روسیه

© Depositphotos.com / Maxxyustasحکم 7 سال و نیم زندان برای یک زن اسراییلی در روسیه
حکم 7 سال و نیم زندان برای یک زن اسراییلی در روسیه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یک زن اسرائیلی که در روسیه بازداشت شده بود به 7.5 سال زندان محکوم شد.

به گزارش اسپوتنیک، دادگاه شهر خیمکی در روسیه، یک زن اسرائیلی را به اتهام قاچاق و داشتن مواد مخدر به 7.5 سال زندان محکوم کرد، وکیل مدافع متهم اعلام کرد که درخواست تجدید نظر خواهد کرد.

به گفته وی، دادگاه شهر خیمكی از مناطق مسكو ، نااومی ایساهار را در خصوص اتهام قاچاق و داشتن مواد مخدر مجرم دانسته و وی را به 7 سال و 6 ماه زندان در بند عمومی محكوم کرد.

لازم به ذکر است که این زن بیست و پنج ساله اسرائیلی، در تاریخ 9 آپریل امسال در منطقه ترانزیت فرودگاه شرمتیویو هنگام پرواز از دهلی به تل آویو بازداشت شد. در پی بازرسی های انجام شده، حدود 9 گرم مواد مخدر در کیف وی یافت شد. از لحظه دستگیری، وی در یک بازداشتگاه موقت قبل از محاکمه قرار داشته است، اگرچه اعضای جامعه یهودیان آماده بودند تا برای بازداشت خانگی وی مسکن تهیه کنند و یا وثیقه بگذارند.

خاطر نشان می شود که متهم در دادگاه اتهام خود را در حمل مواد مخدر پذیرفت ولی اتهام قاچاق مواد مخدر راتکذیب کرد.

دیدار پوتین و نتانیاهو در سوچی درباره اوضاع خاورمیانه - اسپوتنیک ایران
دیدار پوتین و نتانیاهو در سوچی درباره اوضاع خاورمیانه

پیش از این ، دفتر نخست وزیر اسرائیل، بنیامین نتانیاهو گفته بود كه وی درباره پرونده ابن شهروند اسراییل با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه گفتگو كرده است و خواسته است كه هم مجازات وی را کاهش دهند و هم شرایط بازداشت وی تسهیل شود."

در دسامبر سال 2015، یکی از ساکنان سن پترزبورگ به درخواست ایالات متحده در فرودگاه تل آویو دستگیر شد. مقامات دادگستری آمریكا وی را به جرایم رایانه ای متهم كرده بودند. استرداد این شهروند روس در دادگاهی در منطقه اورشلیم و در پشت درهای بسته در صورت گرفته بود.

روزنامه اسرائیلی هاآرتص با استناد به منابع خود نوشت: " طرف روسی موضوع مبادله این زن را برای الکسی بورکوف روسی که در اسرائیل به جرم "هک کردن" بازداشت شده بود مطرح کرده و قصد دارد استرداد وی را با ایالات متحده انجام دهد. این روزنامه ادعا کرده است که این موضوع در دیدار میان نتانیاهو و پوتین در سوچی عنوان شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала