پوتین در مورد مداخله روسیه در انتخابات سال 2020 آمریکا شوخی کرد

© Sputnik / Aleksey Nikolskiy /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین در مورد مداخله روسیه در انتخابات سال 2020 آمریکا شوخی کرد
پوتین در مورد مداخله روسیه در انتخابات سال 2020 آمریکا شوخی کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ولادیمیر پوتین رهبر روسیه، در پاسخ به سؤالی درباره دخالت احتمالی روسیه در انتخابات پیش رو در آمریکا، در نشست مجمع بین المللی هفته انرژی روسیه، به شوخی اعلام کرد كه مسكو قطعاً این كار را خواهد كرد.

به گزارش اسپوتنیک، در نشست مجمع بین المللی هفته انرژی از ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه سوال شد که آیا روسیه سعی خواهد کرد در انتخابات ایالات متحده که برای سال 2020 برنامه ریزی شده است مداخله کند یا خیر؟ به شوخی چنین پاسخ داد: من به شما این راز را می گویم، بله، ما قطعاً این کار را خواهیم کرد تا در نهایت شما را در آنجا سرگرم کنیم. فقط شما به کسی نگویید. باشه؟

پوتین تلاش برای استفاده از دلار بعنوان سلاح در سیاست را اشتباه خواند - اسپوتنیک ایران
پوتین تلاش برای استفاده از دلار بعنوان سلاح در سیاست را اشتباه خواند

پوتین در پاسخ به یک سؤال روشن تأکید کرد، روسیه به اندازه کافی مشکلات خود را دارد.

وی افزود: می دانید، ما به اندازه کافی مشکلات خود را داریم. ما مشغول حل مشکلات داخلی هستیم و مهمتر از همه، آنها به این هدف می رسند. ما در حوزه اقتصاد، در حوزه سیاست های اجتماعی، با وظایف عظیمی مواجه هستیم. ما پروژه های به اصطلاح توسعه ملی را برای کل صنایع تدوین کرده ایم. ما در اجرای اهداف توسعه ملی سرمایه های بی سابقه ی زیادی را سرمایه گذاری می کنیم. خوب، ما در انتخابات برخی کشورها دخالت کنیم؟

در سپتامبر 2018، سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه، در یک کنفرانس مطبوعاتی در پاسخ به سوالی درباره کشاورزان آفریقای جنوبی، درباره مداخله روسیه شوخی کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала