در آمریکا کشتی ناپدید شده "ارواح" را پیدا کردند

© Fotolia / Dinostockدر آمریکا کشتی ناپدید شده "ارواح" را پیدا کردند
در آمریکا کشتی ناپدید شده ارواح را پیدا کردند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
جستجوگران آمریکایی در دریاچه سوپریور در ایالت مینه سوتا کشتی هادسون را پیدا کردند، این کشتی که در سال 1901 غرق شده بود و توسط افراد محلی به "کشتی ارواح" معروف شده بود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری محلی MPR، این کشتی در اواسط تابستان در عمق 250 متری یافت شد، اما هویت آن به تازگی مشخص شده است. برای جستجوی کشتی از یک سونار استفاده شد و بعداً محققان موفق به گرفتن عکس از آن شدند. به گفته آنها ، این کشتی که در سال 1888 ساخته شده است، تقریباً بدون آسیب باقی مانده است.

این کشتی که بار کتان و گندم حمل می کرد، در 15 سپتامبر 1901 بندر را ترک کرد، پس از آن درگیر یک طوفان شدید شده و ناپدید شد. روز بعد، نگهبان فانوس دریایی مستقر در این منطقه گفت که وی غرق شدن یک کشتی "ناشناس" را دیده بود، اما هیچ مدرک دیگری درباره این فاجعه یافت نشد.

تنها در 20 سپتامبر 1901، ماهیگیران محلی چندین قطعه متعلق به کشتی هادسون و همچنین اجساد بسیاری از خدمه آن را کشف کردند، اما محل سقوط دقیق و سرنوشت سایر ملوانان ناشناخته مانده بود. علاوه بر این، در دهه های بعد، در بین ساکنان محلی شایعاتی مبنی بر شناور بودن کشتی در دریاچه مثل "کشتی ارواح" شنیده می شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала