نماینده گنگره آمریکا در ارتباط با درگیری با ایران به ترامپ هشدار داد

© Sputnik / Eduard Pesov /  مراجعه به بانک تصاویر نماینده گنگره آمریکا در ارتباط با درگیری با ایران به ترامپ هشدار داد
نماینده گنگره آمریکا در ارتباط با درگیری با ایران به ترامپ هشدار داد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رو خانا، نماینده مجلس نمایندگان آمریکا از کالیفرنیا، در مورد درگیری نظامی با ایران به رییس جمهور ایالات متحده هشدار داد.

به گزارش اسپوتنیک، رو خانا، عضو مجلس نمایندگان ایالات متحده از کالیفرنیا، در توییتر خود عنوان کرد: " آغاز جنگ با ایران،  تنها به اتلاف میلیاردها دلار پول، افزایش تنش و بی‌ثباتی در خاورمیانه و از دست رفتن بی‌دلیل جان انسان‌ها منجر خواهد شد."

وی در ادامه نوشت: " پاسخ جنگ های ناتمام و غیر قابل تحمل نیست، ما باید با صدای بلند و واضح خواستار خویشتن داری، دیپلماسی باشیم و به جنگ با ایران نه بگوییم. "

لازم به ذکر است که در ما های اخیر و پس از مجموعه ای از حوادث در منطقه ار قبیل سرنگون کردن پهباد آمریکایی توسط ایران، انفجار ها در نفتکش ها در خلیج فارس و نیز حمله به تاسیسات آرامکو در عربستان، تنش به بین ایالات متحده و ایران به حد کم سابقه ای بالا گرفته و خطر شروع یک درگیری نظامی دور از تصور نیست.

دونالد ترامپ در ماه‌های گذشته دست‌کم دو بار برای تصمیم‌گیری درباره اقدام نظامی علیه ایران تحت فشار شدید قرار گرفته، اما هر دو بار از آن عقب‌نشینی کرده است

ترامپ بعد از متهم کردن ایران به حمله به تأسیسات نفت عربستان سعودی در روز 14 سپتامبر هم مدعی شده بود که ترجیح داده علیه ایران خویشتنداری به خرج دهد و از گزینه نظامی استفاده نکند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала