حضور دانشجوی قلابی در دانشکده دندانپزشکی شهید بهشتی +عکس، ویدئو

© Photo / PixabayDentist
Dentist - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دانشجویی که متهم به تقلب دانشگاهی شده است، عنوان کرده با رزومه و اعتبار علمی مجوز تحصیل در دانشگاه را کسب کرده و تمامی ادعای مسئولین دانشگاه شهید بهشتی کذب محض است.

به گزارش اسپوتنیک، انتشار خبرهایی مبنی بر حضور یک دختر جوان به نام مریم مقتدری بدون طی مراحل ثبت‌نام و حتی شرکت در کنکور در کلاس‌های تئوری و عملی رشته دندانپزشکی دانشگاه شهید بهشتی جنجالی تازه در فضای مجازی به پا کرده است و بازتاب خبری زیادی داشته است. این اتفاق با واکنش‌های گسترده‌ای از سوی دانشجویان و کنکوری‌ها نیز همراه شده است. گفته‌ها حاکی از این است که او با جعل عنوان دانشجوی دانشکده دندانپزشکی شهید بهشتی اقدام به کلاهبرداری در فضای مجازی کرده و با طرح شکایت از سوی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دستگیر شد.

دکتر محسن دالوند، رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در این‌باره گفت: «این فرد کلاهبردار با سوء‌استفاده از فضای ورودی مخصوص بیماران وارد دانشکده دندانپزشکی شده و ضمن حضور در برخی فضا‌های آموزشی، اقدام به تبلیغات در فضای مجازی کرده و خود را به عنوان دانشجوی نخبه این دانشگاه معرفی کرده است.»

View this post on Instagram

A post shared by khodadad Irani (@khodadad9473) on

وی افزود: «این خانم با برقراری ارتباط از طریق فضای مجازی و برخی شبکه‌های تلویزیونی اقدام به تبلیغات شخصی خود درباره مشاوره‌های کنکور و برنامه‌ریزی آموزشی کرده است؛ اما نامبرده فاقد هرگونه سابقه در سامانه‌های یکپارچه آموزشی و بایگانی پرونده‌های آموزشی دانشگاه است و هیچ گونه رابطه‌ای اعم از آموزشی و مشابه آن با دانشکده دندانپزشکی ندارد.»

View this post on Instagram

A post shared by روزنامه خبرجنوب (@khabarnewspaper) on

اما اکنون این دانشجو ادعا می‌کند دانشجوی رسمی دانشگاه شهید بهشتی می‌باشد و ضمن انتشار عکس‌هایی در صفحه اینستاگرام خود از لیست حضور و غیاب دانشجوهای سایت دانشگاه که اسم او در آن دیده می‌شود و واحدهای درسی ثبت‌نامی به اسم و مشخصات خود، ویدئوهایی نیز منتشر کرده است که از پشت پرده این ماجرا می‌گوید: «من با رزومه و اعتبار علمی که داشتم مجوز تحصیل در این دانشگاه را کسب کردم. و از تمامی کسانی که با اسم و عنوان من اخبار کذب و دروغ منتشر کردند، شکایت می‌کنم. می‌خواهم پشت پرده دستگیری و اتهاماتی که به من وارد شده را توضیح بدهم، حتی اگر به قیمت از دست دادن جانم تمام شود. مسئولان دانشکده داندانپزشکی شهید بهشتی برای اینکه به شکلی از خود در برابر فروش امتیاز صندلی دفاع کنند با اخراج من تلاش کردند سرپوشی بر این موضوع گذاشته تا من قربانی این قضیه باشم.»

View this post on Instagram

A post shared by Rouydad24 (@rouydad24.ir) on

کاربران بسیاری از ماجرای پیچیده و پر از ابهام این دانشجوی قلابی صحبت می‌کنند و معتقدند این موضوع حقیقت دارد، چراکه نه تنها فروش صندلی، ‌پذیرش با عنوان تطبیق واحدهای خارجی و دانشجوی پولی سال‌ها باب شده است، بلکه مدارک پزشکی بدون تحصیل نیز صادر می‌شود. کاربران معترض عنوان می‌کنند به این ترتیب حق و حقوق دانشجویان، پشت کنکوری‌ها و خانواده‌هایی که برای قبولی فرزندانشان در کنکور تلاش می‌کنند ضایع می‌شود و اعتبار نظام آموزشی کشور نیز خدشه‌دار می شود.

View this post on Instagram

A post shared by mahdiar saeedian (@mahdiar_saeedian) on

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала