انتظار فدراسیون بین المللی فوتبال از جمهوری اسلامی

© Photo / Kat Khosrowyarورود جاسوسان فیفا به پایتخت ایران !
ورود جاسوسان فیفا به پایتخت ایران ! - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) انتظار دارد مقامات جمهوری اسلامی اجازه بدهند خانم های ایرانی بازی خانگی بعدی تیم ملی فوتبال کشورشان را در استادیوم تماشا کنند.

به گزارش اسپوتنیک، این مطلب را جانی اینفانتینو، رئیس فیفا اعلام کرده است.

پیشتر اینفانتینو از فدراسیون فوتبال ایران و مقامات جمهوری اسلامی تقاضا کرده بود صدور اجازه تماشای بازی های مقدماتی جام جهانی فوتبال 2022 قطر برای بانوان را تضمین کنند.

رئیس فیفا گفت:" اکنون هیئت فدراسیون بین المللی فوتبال در ایران به سر می برد و من با بی صبری در انتظار دریافت اخبار خوب از آنها هستم. موضع روشن و قاطع ما اینست که باید اجازه ورود بانوان به استادیوم های فوتبال در ایران صادر شود".

روز 10 اکتبر ایران در چارچوب دیدارهای مقدماتی برای انتخاب نمایندگان آسیا جهت  شرکت در جام جهانی فوتبال در زمین خود در برابر تیم ملی کامبوج قرار خواهد گرفت.

یادآور می شود سحر خدایاری، دختر جوان ایرانی طرفدار تیم استقلال که در فضای مجازی وی را دختر آبی می نامند، پس از شنیدن خبر حکم قریب الوقوع شش ماه زندان خود به دلیل ورود با لباس پسر به استادیوم آزادی برای دیدن بازی تیم های  استقلال و العین در اسفند گذشته در مقابل دادسرای تهران اقدام به خودسوزی کرد و چند روز بعد دربیمارستان درگذشت.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала