دادستان تهران به طورسرزده از پارکینگ شامل 3000 خودرو بازدید کرد

© AP Photo / Vahid Salemiدادستان تهران به طورسرزده از پارکینگ شامل 3000 خودرو بازدید کرد
دادستان تهران به طورسرزده از پارکینگ شامل 3000 خودرو بازدید کرد  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دادستان تهران با بازدید از پارکینگ آزادگان در اتوبان فتح علل نگهداری این میزان خودرو را جویا شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، علی القاصی، دادستان تهران با بازدید از پارکینگ آزادگان در اتوبان فتح علل نگهداری چندین هزار خودرو خاک خورده را از مسئولین سایپا و پارکینگ جویا شد.

بر اساس گزارشات و توضیحات مسئولین سایپا در این پارکینگ، بالغ بر سه هزار خودرو نگهداری می شود که بخش عمده این خودروها متعلق به سایپا بوده و به علت نواقص فنی و قطعه‌ای در این پارکینگ نگهداری می شوند. پس از حضور دادستان در این محل دقایقی طول نکشید که سلیمانی مدیر عامل سایپا خود را به محل رساند تا علل نگهداری این میزان خودرو را برای دادستان تهران تشریح کند.

عمده دلایلی که از سوی سلیمانی مطرح شد مربوط به مشکلات حوزه قطعه و تحریم در این حوزه بود که موجب دپو شدن این میزان خودرو در پارکینگ شده است. به گفته وی تمامی قطعات داخلی این خودروها در انبار دپو شده تا پس از تامین قطعات خارجی این خودرو ها تکمیل شوند. دادستان تهران نیز پس از استماع توضیحات سلیمانی گفت که نگهداری این میزان خودرو زیر نور آفتاب موجب ضرر خریدار شده و باید تمامی علل این موضوع را بررسی کنیم و اگر مشکل از سوی قطعه سازان باشد به سوی آنها نیز خواهیم رفت.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала