پیام زیبای تبریک مگان به پرنس هری + عکس

© REUTERS / Niall Carson/Poolپیام تبریک مگان به پرنس هری + عکس
پیام تبریک مگان به پرنس هری + عکس  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مگان مرکل به زیبابی تمام، تولد پرنس هری را تبریک گفت.

به گزارش اسپوتنیک، امروز پرنس هری سی و پنجمین سالگرد تولد خود را جشن می گیرد. تمام خانواده سلطنتی امروز پیام تبریک تولد را به او فرستادند. جالب ترین پیام، متعلق به مگان مارکل بود که به همسر و پدر فرزند خود، تبریک زیبایی گفته بود. 

برکت مگان مرکل برای خاندان سلطنتی بریتانیا  - اسپوتنیک ایران
برکت مگان مرکل برای خاندان سلطنتی بریتانیا

مرکل در صفحه اینستاگرام خود نوشت که هر روز از مردانگی و مهربانی هری شگفت زده شده است. مگان نوشت: "خدمات شما به مردم هر روز الهام بخش من است." همچنین وی، هری را بهترین همسر و پدر دانست. همسر قهرمان من، ما شما را دوست داریم".

مگان ضمن تبریک خود با کولاژی از عکسهای هری، تصاویر بسیار زیبایی را ایجاد نمود. در این تصاویر، شاهزاده در مهمترین لحظات زندگی خود به همراه مادرش دایانا ، سالهای تحصیلی ، سربازی ، عروسی و تولد نوزاد اش دیده می شود. هنوز دقیقاً مشخص نیست که شاهزاده هری تولد خود را چگونه جشن می گیرد. رسانه ها می گویند که آنها قصد دارند تولد هری در ایبیزا جشن بگیرند ، جایی که آنها با جت خصوصی سفر می کنند.

گفتنی است در تاریخ 19 می، ملکه الیزابت دوم امروز به شاهزاده هری و همسرش لقب دوک و دوشس ساسکس را اعطا کرد و این لقب جدید این دو نفر محسوب می‌شود. اعطای این مقام در واقع دادن لقب بالاترین مقام سلطنتی در بریتانیا محسوب می‌شود و پیش از او تنها یک نفر موفق به دریافت مقام دوک ساسکس شده بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала