کشف راز جوراب‌های رنگارنگ نخست‌وزیر کانادا +عکس، ویدئو

© AFP 2023 / Nicholas Kammنخست وزیر کانادا : حمله به مسجدی در کبک ، حادثه ای تروریستی است
نخست وزیر کانادا : حمله به مسجدی در کبک ، حادثه ای تروریستی است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
علت انتخاب جوراب‌های رنگارنگ و گاهی لنگه به لنگه نخست وزیر کانادا، حمایت از کسب و کار جوان ۲۱ ساله مبتلا به سندرم دان و تبلیغ کار او می‌باشد.

به گزارش اسپوتنیک، مدت‌هاست که جوراب‌های رنگارنگ جاستین ترودو نخست‌وزیر کانادا سوژه‌ رسانه‌ها شده است و تصاویری بسیاری از او با جورابهای رنگی و گاها لنگه به لنگه در صفحات مجازی منتشر می‌شود که با واکنش کاربران نیز همراه شده است.

View this post on Instagram

A post shared by عماد ولی زاده (@emadvalizad) on

جاستین ترودو برای حمایت از معلولان از مشتریان شرکتی است که متعلق به جوانی ۲۱ ساله‌‌ی مبتلا به سندرم دان می‌باشد؛ او با هدف جلب توجه جهانیان به افراد معلول و حمایت از آنها، کسب و کار این جوان را تبلیغ می‌کند.

View this post on Instagram

A post shared by آخرین خبر (@akharinkhabar) on

جدا از کاربرانی که او را به خاطر پوشیدن این جوراب‌ها با وجود مقام سیاسی سرزنش کرده‌اند و به او خرده گرفته‌اند، کاربران زیادی از حمایت و تبلیغ او برای گسترش کسب و کار این جوان اظهار خرسندی می‌کنند و این اقدام را یک رفتار انسانی می‌دانند و عقیده دارند چنین رفتارهایی است که به انسانیت معنا می‌بخشد.

View this post on Instagram

A post shared by Johns Crazy Socks (@johnscrazysocks) on

جمعی از کاربران نیز از جاستین ترودو به خاطر راهکارهای خلاقانه در موضوعات زیست‌محیطی و حقوق بشر با نام نخست‌وزیر دل‌ها یاد می‌کنند.

View this post on Instagram

A post shared by توئیتر فارسی (@twiit.farsi) on

به گفته این دسته از کاربران نخست وزیر کانادا برای تبلیغ این شرکت در سطح بین الملل اقدام کرده است و چون شخصا از آن استفاده می کند، با سوژه کردن خود توسط رسانه ها به موفقیت آن کمک شایانی کرده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала