واکنش ایران نسبت به جایزه ۱۵ میلیون دلاری آمریکا

© Sputnik / Shiva Abshenasواکنش ایران نسبت به جایزه میلیون دلاری آمریکا
واکنش ایران نسبت به جایزه میلیون دلاری آمریکا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ایران به جایزه ۱۵ میلیون دلاری آمریکا علیه سپاه واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری برنا، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران سیدعباس موسوی دریافت جایزه ۱۵ میلیون دلاری آمریکا برای ارائه اطلاعات در رابطه با چرخه مالی سپاه پاسداران را جایزه خیانت و جاسوسی خواند.
وی همچنین اقدامات تحریمی آمریکا را در روز چهارشنبه اعمالی از روی یاس و استیصال برای اثرگزاری بر ملت ایران خواند و خاطر نشان کرد آمریکا باید روزی پاسخگوی اعمال خود باشد.

پاداش 15 میلیون دلاری آمریکا برای برهم زدن عملیات مالی سپاه پاسداران  - اسپوتنیک ایران
پاداش 15 میلیون دلاری آمریکا برای برهم زدن عملیات مالی سپاه پاسداران

وزیرخارجه آمریکا استیو منوچین، در جریان دور جدیدی از تحریم های آمریکا علیه ایران هشدار داده است که هر شخص یا یا سازمانی که با شبکه نقل و انتقالات تحریم شده معامله کند در تیررس مجازات های مالی این وزارت خانه قرار خواهد گرفت.

مشاور امنیت ملی دونالد ترامپ جان بولتون، نیز با باز نشر این خبر در توییتر خود نوشت: این تصمیم گام دیگری در جهت مبارزه با تأمین مالی تروریسم جهانی توسط سپاه پاسداران و نیروی قدس است.

گفتنی است که برایان هوک، نماینده ویژه وزارت امور خارجه آمریکا در امور ایران در جمع خبرنگاران پیشتر اظهار داشت:مقامات آمریكا به دنبال تشدید اعمال فشار حداكثری علیه جمهوری اسلامی ایران هستند.ما برای هر کسی که بتواند به ما در تضعیف عملیات مالی نیروهای سپاه و نیروهای قدس کمک کند، پاداش ۱۵ میلیون دلاری در نظر می‌گیریم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала