محسن چاوشی ناجی ۳۲ زندانی محکوم به اعدام +عکس

© Depositphotos.com / Maxxyustasتمساح خلیج فارس در ایران اعدام شد
تمساح خلیج فارس در ایران اعدام شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
محسن چاوشی با کمک هوادارانش و راه‌اندازی کمپین‌های نجات از چوبه‌ی دار، توانست ۳۲ زندانی محکوم به اعدام را نجات دهد.

به گزارش اسپوتنیک، اخباری از محسن چاوشی خواننده موسیقی پاپ ایران با مضمون کمک‌های خیرخواهانه او برای نجات زندانیان محکوم به اعدام در فضای مجازی منتشر می‌شود که مورد توجه بسیاری از کاربران در صفحات اجتماعی قرار گرفته است. بهمن بابازاده روزنامه‌نویس و خبرنگار حوزه‌ی موسیقی و هنر و برخی از نزدیکان محسن چاوشی از کمک و خیرخواهی او به زندانیان محکوم به اعدام و آزادی۳۲ تن از آنان گفته‌اند.

View this post on Instagram

A post shared by #karmania_hod hod_khabar_resan (@karmanianews) on

محسن چاوشی که همواره در کارهای خیر و کمک به افراد نیازمند پیش قدم بوده بار دیگر با راه‌اندازی کمپین نجات از چوبه‌ی دار و جمع‌آوری مبلغ مورد نیاز ۲۰۰ میلیون تومان به کمک هوادارانش برای جلب رضایت شاکی پرونده یک جوان افغان به نام سید مصطفی که ۹ سال قبل در یک درگیری به قتل متهم شده بود، توانست او را نجات دهد. او همچنین در پستی در صفحه رسمی اینستاگرام خود از کمک هوادارانش برای نجات این جوان افغان قدردانی کرد.

View this post on Instagram

A post shared by Mohsen Chavoshi (@mohsenchavoshi) on

کاربران زیادی اقدام خیرخواهانه محسن چاوشی را بسیار پسندیده و زیبا، انسانی و قابل ستایش می‌دانند و از او با نام سوپراستار واقعی یاد می‌کنند و او را نمونه واقعی هنرمند مردمی می‌خوانند. اما تعدادی از این کاربران از رسانه‌ای شدن این خبر چندان خوشحال نیستند و عقیده دارند اگر این خیرخواهی‌ها در سکوت انجام شود ارزشمندتر خواهد بود و همانطور که محسن چاوشی تمایلی به منتشر شدن این خبرها نداشته، نمی‌بایست کسی آن را بازگو می‌کرد.

View this post on Instagram

A post shared by تاپ ترینهای روز (@top10rooz) on

جمعی از کاربران، مخالف آزادی زندانیان محکوم به اعدام هستند و معتقدند آنها بخاطر قتل در زندان هستند و نباید برای آزادی آنان کاری انجام داد. از طرفی کمک محسن چاوشی به جوان افغان و نجات او از اعدام را با وجود زندانیان ایرانی اشتباه می‌دانند.

View this post on Instagram

A post shared by روزنامه خبرجنوب (@khabarnewspaper) on

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала