تغییر مسیر دوباره کشتی آدریان دریا

© AFP 2023 / JOHNNY BUGEJA تغییر مسیر دوباره کشتی آدریان دریا

تغییر مسیر دوباره کشتی آدریان دریا 
 - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تانکر ایرانی آدریان دریا مسیر خود را به سمت قبرس تغییر داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از داده های ردیاب کشتی آنلاین در پرتال Shiptracker.live، نفتکش ایرانی آدریان دریا که روز پنجشنبه توسط مقامات جبل الطارق آزاد شد ، مسیر خود را تغییر داد و در آبهای بین المللی بین سواحل ترکیه و جزیره قبرس حرکت می کند. 

تهران نفتکش گریس را با محموله نفتی آن فروخت - اسپوتنیک ایران
تهران نفتکش گریس را با محموله نفتی آن فروخت

این کشتی به احتمال زیاد به یکی از بنادر مدیترانه می رود. این کشتی می تواند به بندر مرسین در جنوب ترکیه برود. با این حال ، در روز پنجشنبه این کشتی جهت خود را تغییر داد و به سمت غرب حرکت کرد. این تغییر مسیر در جنوب شهر یاکاسیک ترکیه و در حدود 50 کیلومتری ساحل شمالی جزیره قبرس رخ داده است.

وب سایت ردیاب آنلاین گزارش می دهد که این کشتی با روشن بودن موتورها حرکت مستقل خود را همچنان ادامه می دهد.

یادآور می شود که، در 4 ژوئیه، مقامات جبل الطارق، نفتکش ایرانی گریس 1 را به جرم نقض تحریم های اتحادیه اروپا علیه سوریه توقیف نمودند و بیش از یک ماه بعد، مقامات جبل الطارق تصمیم به آزاد کردن نفتکش گرفتند. براساس گزارش رسانه‌ها، این اتفاق چند ساعت پس از درخواست آمریکا برای ادامه توقیف این نفتکش رخ داده است. در همین زمینه، معاون رئیس سازمان بنادر و کشتیرانی ایران اعلام کرد: "پس از آزادسازی ، گریس 1 با نام دیگری - ادرین دریا - به دریای مدیترانه می رود. در ایران، آزادسازی نفتکش پیروزی دیپلماسی و شکست سیاست کاخ سفید خوانده شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала