وحشت اسرائیل از حملات احتمالی حزب الله

© Flickr / mozzoomترس اسرائیل از حملات احتمالی حزب الله
ترس اسرائیل از حملات احتمالی حزب الله - اسپوتنیک ایران
اشتراک
واکنش دبیر کل حزب الله لبنان در پی تجاوز پهپادهای اسرائیلی به حریم هوایی لبنان، منجر به وحشت اسرائیل از حملات احتمالی حزب الله شد.

به گزارش اسپوتنیک، گشت زنی های ارتش اسرائیل در امتداد مرز با لبنان برای سومین روز پس از وعده های سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان در مورد پاسخ به تجاوز پهپادهای اسرائیل، مشاهده نمی شود.

ارتش لبنان به روی پهپادهای اسرائیلی آتش گشود - اسپوتنیک ایران
ارتش لبنان به روی پهپادهای اسرائیلی آتش گشود

خبرنگار اسپوتنیک از روستای مرزی "عدیسه"  گزارش می دهد که سومین روز است که این وضعیت را شاهد هستیم و اسرائیلی ها احتمالا از پاسخ حزب الله می ترسند، به همین دلیل آنها در سنگرهای خود پنهان شده اند.

روز چهارشنبه (6 شهریور)، ارتش لبنان از مواضع خود در عدیسه، به سمت دو پهپاد اسرائیلی که مشغول عملیات شناسایی بودند و حریم هوایی لبنان را نقض کرده بودند، شلیک کردند.

 مقامات لبنانی پیشتر اعلام کردند كه پهپادهای اسرائیلی یكشنبه شب به حومه جنوبی بیروت حمله كردند. با این حال، یکی از پهپادها سقوط کرد و به دست مبارزان مقاومت افتاد، پهپاد دوم منفجر شد و به ساختمان سرویس مطبوعاتی جنبش شیعه خسارت وارد کرد.

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله، وعده پاسخی مناسب به تجاوز اسرائیل داد و سعد حریری نخست وزیر لبنان این مسئله را تجاوز علیه حاکمیت لبنان خواند.

شورای امنیت عالی لبنان روز سه شنبه بار دیگر بر حق مردم لبنان در دفاع از هرگونه تجاوز به هر طریق ممکن، تاکید کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала