ترامپ: "تمایلی به تغییر رژیم در ایران ندارم"

© REUTERS / POOLترامپ: "تمایلی به تغییر رژیم در ایران ندارم"
ترامپ: تمایلی به تغییر رژیم در ایران ندارم - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دونالد ترامپ در روز دوشنبه در قالب اجلاس G7 اعلام کرد که می خواهد ایران را قوی ببیند و بندبال تغییر رژیم در تهران نیست، اما افزود استاندارهای زندگی مردم عادی در ایران غیر قابل قبول است.

به گزارش اسپوتنیک، ترامپ در جریان اجلاس G7 به خبرنگاران گفت که او تعجب نکرده  که فرانسه روز یکشنبه محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران را برای مذاکراتی در جریان این اجلاس برای کاهش تنش بین واشنگتن و تهران دعوت کرده است.

با این حال، ترامپ با بیان اینکه خودش نمی خواست با ظریف دیدار داشته باشد، افزود: "خیلی زود است که چنین ملاقات هایی انجام شود."

ترامپ افزود: "من می دانستم كه او خواهد آمد و من با احترام این واقعیت را پذیرفتم كه او بیاید.  ما می خواهیم كه ایران دوباره ثروتمند شود، بگذارید آنها ثروتمند شوند، بگذارید همه چیز برایشان خوب باشد، البته اگر خودشان می خواهند."

وی خاظرنشان کرد:"آنچه ما می خواهیم بسیار ساده است. ایران باید غیر هسته ای باشد. ما در مورد موشك های بالستیک صحبت خواهیم كرد ، در مورد زمان بندی صحبت خواهیم كرد." رییس جمهور آمریکا در ادامه افزود: "ولی آنها باید تروریسم را متوقف کنند. من فکر می کنم آنها واقعا تغییر خواهند کرد، آنها این شانس را دارند."

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала