رفتار عجیب بانوی بازیگر در پشت صحنه فیلم +ویدئو

© Fotolia / Kaspars Grinvaldsفریاد رئیس بر سر کارمند
فریاد رئیس بر سر کارمند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بهاره رهنما دوباره خبرساز شد!

به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی از بهاره رهنما بانوی بازیگر ایرانی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که رفتار عجیبی از خود نشان داده است.

در این کلیپ او در حال داد زدن و جیغ کشیدن در جلو یک ساختمان است و در نهایت با انگشت دست خود سعی در انجام نوعی توهین را دارد.

 

View this post on Instagram

حتما ببینید #بهاره_رهنما #بازیگران

A post shared by عکس و‌ فیلم بازیگران (@cinemaa_clip) on


بهاره رهنما در پاسخ به این کلیپ گفته است که این ویدیوی پشت صحنه فیلم کوتاه روز عکس به کارگردانی میلاد بهار است و عده ای قصد دارند با نشر این کلیپ او را تخریب کنند.

View this post on Instagram

ماجرای رفتار عجیب بهاره رهنما در حال فریاد زدن و توهین چه بود؟ یک ویدئو از رفتار عجیب بهاره رهنما در حال فریاد زدن و توهین در خیابان در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است. بهاره رهنما با انتشار یک استوری توضیح داد که این ویدئو مربوط به فیلم روز عکس به کارگردانی میلاد بهار است. این کارگردان نیز ویدئویی در اینستاگرامش منتشر کرد و این موضوع را تایید کرد. میلاد بهار با انتشار این ویدئو نوشت: این روزها ، این حجم از خشونت علیه سلبریتی ها را اقداماتی از پیش فکر شده میدانم ،پس از ماجرای خانم ستاره اسکندری و خیلی از دوستان ، این دومین بار است که بعد از واقعی جلوه دادن تیزر تاتر مار بازی حالا با تصاویر پشت صحنه فیلمی قصد تخریب بهاره رهنما را دارند.در طول سومین همکاری ام با این ایشان متوجه خیل عظیمی از خشونت زنان بر علیه ایشان شدم و جالب است که موضوع فیلم “ روز عکس “ هم دقیقا همین نوع خشونت است.@fact.gy . . . . . . . . . #fact#بهاره_رهنما #بازیگران_سینما #بازیگر #سینما #فیلم#سینمایی #فیلم_قدیمی #حاشیه #حاشیه_هنرمندان#اخبار_سینما #زندگی_شخصی #بازیگران#بازیگران_زن#بازیگر_زن#بازیگرزن#بازیگران_محبوب#بازیگران_قدیمی#بازیگران_مرد#سلبریتی#سلبریتی_ها#عکس#جالب#عکس_روز#خبر

A post shared by 👽مجله دانستنی و چهره ها 🧠 (@fact.gy) on


میلاد بهار نیز در ویدئویی خود این موضوع را تایید کرده است و معتقد است که این روزها خشونت علیه زنان در فضای مجازی بسیار دیده می شود و موضوع فیلم او نیز همین است.
برخلاف توضیحات داده شده عده ای از کاربران معتقدند که بعید است این حرکت پشت صحنه فیلم باشد چرا که حرکت انگشت وسط دست او را در هیچ فیلمی نمی توان نشان داد.
عده ای دیگر از کاربران عنوان کردند که بازیگرها همیشه در معرض قضاوت هستند و همیشه مردمی وجود دارند که علاقه به این کار دادند

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала