تجمع اعتراضی حامیان حقوق حیوانات مقابل شهرداری تهران +ویدئو، عکس

© Photo / Alisa Mordvinovaزایمان سگ ولگرد در مترو مسکو
زایمان سگ ولگرد در مترو مسکو  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
آزار و اذیت سگ‌ها و تجمع اعتراضی حامیان حیوانات به سگ‌کشی‌ها در فضای مجازی خبرساز شد.

به گزارش اسپوتنیک، با انتشار ویدئوهای مربوط به آزار و کشتن سگ‌ها که توسط پیمانکار شهرداری تهران صورت گرفته بود، حامیان حقوق حیوانات در مقابل شهرداری تهران تجمع کردند و با اعتراض به این اتفاق خواستار حمایت از حیوانات شدند اما این تجمع به درگیری میان معترضین و پلیس کشیده شد.

View this post on Instagram

A post shared by صفحه رسمی برترین‌ها (@bartarinha_news) on

در ویدئوهای منتشر شده تزریق اسید و آزار سگ‌ها توسط شهرداری کهریزک نشان داده شد که به دنبال انتشار این ویدئوها و تجمع اعتراضی، غلام محمدی، رئیس مرکز ارتباطات شهرداری نیز عنوان کردند: «فیلم‌های پخش شده مربوط به دو سال قبل بوده است و پیمانکار خاطی و همچنین یکی از معاونین شرکت ساماندهی مشاغل نیز در این خصوص عزل شده و قرارداد پیمانکار خاطی نیز فسخ شده است.»

View this post on Instagram

A post shared by Rouydad24 (@rouydad24.ir) on

 

آرش میلانی، رییس کمیته خدمات شهری شورای شهر تهران نیز در واکنش به این اتفاق در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «خبر تزریق اسید و کشتار غیراخلاقی سگ‌های خیابان‌گرد تهران متاسفانه صحت دارد و توسط یکی از پیمانکاران شهرداری تهران صورت گرفته است. قطعا موضوع را تا انتها پیگیری خواهم کرد و مقصران این فاجعه در مجموعه شهرداری و پیمانکاران آن با برخورد جدی سازمانی مواجه خواهند شد.»

View this post on Instagram

A post shared by توئیتر فارسی (@twiit.farsi) on

کاربران بسیاری کشتن سگ‌ها و استفاده از اسید برای این کار را محکوم می‌کنند و آن را غیرانسانی می‌دانند. آنها عنوان می‌کنند فرقی نمی‌کند که این اقدام مربوط به چه سالی است، موضوع اشتباه بودن این اتفاق است. اما جمعی از کاربران عقیده دارند این موضوع به تازگی رخ داده است و برای جلوگیری از اعتراضات و کم‌رنگ شدن ماجرا گفته می‌شود مربوط به دو سال پیش می‌باشد.

View this post on Instagram

A post shared by تاپ ترینهای روز (@top10rooz) on

کاربران دیگر معتقدند نباید قضاوت عجولانه داشت چراکه در موارد بسیار دیده شده است که بعضی از سگ‌های ولگرد به کودکان آسیب زده‌اند و مشکلاتی را بوجود آورده‌اند. علاوه بر واکنش کاربران و عموم مردم ایران، سلبریتی‌ها نیز به اعتراض از برخورد با سگ‌ها در صفحات اجتماعی واکنش نشان دادند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала