شکست ائتلاف خلیج فارسی آمریکا

© AP Photo / Mass Communication Specialist 1st Class Blake Midnight/U.S. Navyشکست ائتلاف خلیج فارسی آمریکا
شکست ائتلاف خلیج فارسی آمریکا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
آمریکا و انگلیس با اینگونه اقدامات نمی‌توانند به اهداف خود دست پیدا کنند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از « ایسنا»، سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ائتلاف خلیج فارس می تواند موجب اتحاد ملل منطقه علیه آمریکا شود اظهار داشت که این ائتلاف محکوم به شکست است.

وی در واکنش به تلاش آمریکا برای ایجاد ائتلاف نظامی در خلیج فارس با ادعای تامین امنیت کشتیرانی در خلیج فارس گفت:«آمریکا و انگلستان در  در یمن،  سوریه، فلسطین و لبنان به هیچ یک از اهداف خود نرسیدند و شاهد شکستی مفتضحانه بودند، این بار نیز در ائتلاف خلیج فارس شکست خواهند خورد.

آنها با اینگونه اقدامات به اهداف خود دست پیدا نکردند بلکه باعث شدند ملل منطقه روز به روز هوشیارتر شوند؛ حکومتی که در یمن ایجاد کردند تلاش‌هایشان در فلسطین و سوریه به شکست انجامید. این ائتلاف خلیج فارس نیز محکوم به شکست است. آنها باید بدانند این ائتلاف موجب اتحاد ملل منطقه می‌شود و هنگامی  که بخواهند در خاورمیانه با ایران برخوردی داشته باشند خاورمیانه برای آنها ناامن خواهد شد.

این ائتلاف تمام اهداف آن‌ها در خاورمیانه و در غرب آسیا را مورد تهدید قرار داده و موجب هوشیاری مردم منطقه خواهد شد تا بتوانند در مقابل استعمارگران ایستادگی کنند.

پیشتر شاهد شکست این‌گونه نشست‌ها بوده‌ایم، خلیفه بحرین با قدرت محدود خود و با تکیه بر عربستان و آمریکا در حال حکومت است به دلیل حمایت‌هایی که از او می شود مجبور است هزینه‌های برگزاری این نشست را بپردازد».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала