ماجرای کتک خوردن مرد آمریکایی از دو جوان ایرانی +ویدئو

CC0 / Pixabay / ماجرای کتک خوردن مرد آمریکایی از دو جوان ایرانی +ویدئو
ماجرای کتک خوردن مرد آمریکایی از دو جوان ایرانی +ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بازنشر ویدئویی قدیمی از درگیری لفظی و فیزیکی یک فرد با لهجه انگلیسی با دو جوان ایرانی در فضای مجازی حاشیه‌ساز شده است.

به گزارش اسپوتنیک، به تازگی ویدئویی کوتاه از حمله یک مرد آمریکایی به دو جوان ایرانی در دبی توسط برخی خبرگزاری‌های ایرانی در فضای مجازی منتشر می‌شود که با واکنش جمعی از کاربران همراه شده است. شرح خبر بدین صورت بوده است که مردی آمریکایی در حالت غیرطبیعی و مست وارد رستوران جوانان ایرانی می‌شود و آنها را به خروج از خلیج فارس تهدید می‌کند که توهین و تهدید او منجر به دعوای لفظی و فیزیکی می‌شود.

 

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от رکنا (@rokna.news)

اما با وجود اینکه این ویدئو کوتاه قدیمی است و مربوط به چند سال پیش می‌باشد همچنان در صفحات اجتماعی به اشتراک گذاشته می‌شود. تعدادی از کاربران عنوان می‌کنند این فرد لهجه انگلیسی دارد و به دلیل عقب ماندن کرایه با دو جوان ایرانی درگیر شده است، ضمن اینکه در این ویدئو حرفی از خلیج فارس زده نشده است.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от RES (@res_news)

 

برخی از کاربران عنوان کنند ظاهرا فرد مست بوده و درست نبود که او را کتک بزنند. اما کاربران زیادی این اتفاق را توهین به ایرانیان می‌دانند و خوشحالند از اینکه جوانان ایرانی با این فرد به تندی برخورد کرده‌اند.

 

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от کانال گیزمیز‌‌‌ 💯 (@gizmiztel)

جمعی از کاربران نیز از بازنشر این ویدئو قدیمی متعجب هستند و مایلند بدانند هدف افرادی که این ویدئو را نشر می‌دهند چه بوده است.

 

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала