پیدا شدن نوزاد ربوده شده از بیمارستان شهریار +ویدئو، عکس

© Fotolia / Olegphotorنوزاد در بغل پرستار
نوزاد در بغل پرستار - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پلیس غرب استان تهران از پیدا شدن نوزادی که دو ماه قبل از بیمارستان تأمین اجتماعی شهریار ربوده شده بود خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، نوزاد دو روزه‌ای که توسط یک پرستار قلابی با سهل‌انگاری کادر درمانی بیمارستان شهریار در منطقه جنوب غربی تهران ربوده شده بود، پیدا شد. این خبر با واکنش کاربرانی که برای پیدا شدن این نوزاد در صفحات اجتماعی اطلاع رسانی کرده بودند، همراه شده است.

View this post on Instagram

A post shared by Shahin Samadpoor شاهین صمدپور (@shahinsamadpoor) on

یکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ سرهنگ مهدی سرپناه معاون اجتماعی پلیس غرب استان تهران از پیدا شدن نوزادی که دو ماه پیش از بیمارستان شهریار ربوده شده بود خبر داد‌. او با بیان اینکه این نوزاد در مسجد ولیعصر خیابان کرشته شهریار به همراه یک برگه رها می‌شود و در یادداشت ذکر شده بود که این نوزاد دو ماه قبل از بیمارستانی در شهریار دزدیده شده است؛ گفت: تحقیقات پلیس با چک کردن دوربین‌های مسجد برای دستگیری مسببان این حادثه ادامه دارد.

View this post on Instagram

A post shared by تاپ ترینهای روز (@top10rooz) on

کاربران بسیاری از پیدا شدن این نوزاد ابراز خوشحالی می‌کنند و معتقدند فضای مجازی کمک شایانی در پیدا شدن او داشته است. این کاربران تلاش مردم و همراهی آنان را برای پیدا شدن نوزاد گمشده حیرت‌آور می‌دانند. جمعی از کاربران به دلیل آسودگی پرستار قلابی و بی‌نقص ربوده شدن نوزاد عقیده دارند احتمال اینکه این شخص کودکان دیگری را نیز ربوده باشد، بسیار است.

View this post on Instagram

A post shared by hadese24 (@hadese.24) on

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала