لحظه برخورد پرنده ها با موتور هواپیمای A321 + ویدئو

© Photo / Moscow City News Agency/Andrey Nikerichevبرخورد پرنده‌ها با موتور هواپیمای مسافربری آ 321 باعث فرود اضطراری آن در مزرعه ذرت شد.
برخورد پرنده‌ها با موتور هواپیمای مسافربری آ 321 باعث فرود اضطراری آن در مزرعه ذرت شد. - اسپوتنیک ایران
اشتراک
برخورد پرنده‌ها با موتور هواپیمای مسافربری آ 321 باعث فرود اضطراری آن در مزرعه ذرت شد.

به گزارش اسپوتنیک برخورد پرنده‌ها با موتور هواپیمای مسافربری آ 321 باعث فرود اضطراری آن در مزرعه ذرت شد. در ویدئوی منتشره بخوبی دیده می‌شود که پس از برخورد پرنده ها با موتور هواپیما جرقه های آتش ظاهر شدند.

هواپیماهای مسافربری A 321 شرکت هواپیمایی اورال (اورالسکیه آویالینی)، مسکو - سیمفروپل، پس از برخاستن از باند فرودگاه با دسته ای از مرغان دریایی برخورد کرد که برخورد آنها با موتور این هواپیما منجر به نقص قابل توجه ای در کار موتورهای هواپیما و فرود اجباری آن شد.

​سرویس مطبوعاتی وزارت بهداشت روسیه در همین راستا اعلام کرد، در پی فرود اضطراری هواپیمای ایرباس در مسیر مسکو- سیمفروپل، از 226 مسافر، 75 نفر که 19 نفر آنها کودک هستند برای دریافت کمک پزشکی به بیمارستان رجوع کردند.

صبح امروز هواپیماهای مسافربری A321 شرکت هواپیمایی اورال (اورالسکیه آویالینی)، پرواز شماره 178 در مسیر مسکو - سیمفروپل با 226 سرنشین و 7 خدمه به علت نقص فنی مجبور به فرود اضطراری در یک مزرعه ذرت شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала