سرمربی لیورپول گزینه سفر به ایران را حذف کرد + ویدئو

© Sputnik / Mikhail Kireev /  مراجعه به بانک تصاویر سرمربی لیورپول به ایران سفر نمی کند + ویدئو
سرمربی لیورپول به ایران سفر نمی کند  + ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سرمربی تیم لیورپول انگلیس پس از قهرمانی در سوپر جام اروپا گفت، ایران از گزینه های سفرم حذف می شود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرورزشی، پس از قهرمانی لیورپول در سوپرجام اروپا که با برتری در ضربات‌پنالتی برابر چلسی رقم خورد، خبرنگاران از کشورهای مختلفی از یورگن کلوپ سؤال پرسیدند که در این بین حضور خبرنگاران ایرانی و سؤالی درباره هواداران ایرانیِ سرمربی سرخ‌های مرسی‌ساید جالب‌ توجه بود.

یورگن کلوپ در کنفرانس خبری در جواب سؤالی در مورد طرفداران ایرانی، گفت: با این حساب، چون در ایران طرفداران زیادی داریم، یکی از آپشن‌های مسافرتم حذف می‌شود و باید حتما به آنجا سفر کنم. واقعیتش ایران جایی است که خیلی‌ها مرا می‌شناسند و مطمئنم تعطیلات در آنجا به من خوش نخواهد گذشت. 

وی ادامه داد: شاید بدانید من با دو بازیکن ایرانی تجربه کار را دارم، با دین‌محمدی و سرژیک تیموریان در تیم ماینتس کار کرده‌ام.

​سرمربی لیورپول گفت: جدا از این حرف‌ها معروفیتم در این کشور چندان کمکی به من نمی‌کند و در حال حاضر موفقیت باشگاهم برای من در اولویت و حائز اهمیت بیشتری است.

کلوپ که به همراه لیورپول به عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان دست یافته است، اظهار داشت: در حقیقت بعد از فینال لیگ قهرمانان از سرتاسر دنیا پیغام‌های تبریک بسیاری دریافت کردم و در بین آن‌ها پیام‌هایی از تهران و ایران را مشاهده کردم که با جدیت من را دنبال می‌کردند. می‌دانم ایرانی‌ها من را دوست دارند و این موضوع برای من خوشایند است. این موضوع باعث رضایت و خوشحالی و مایه افتخار من است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала