گزارش و تحلیل

قهرمانی بلند قامتان ایران در روسیه + ویدئو

CC0 / pixabay / قهرمانی بلند قامتان ایران در روسیه + ویدئو
قهرمانی بلند قامتان ایران در روسیه + ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تیم ملی بسکتبال ایران در تورنمنت سه جانبه مسکو با حضور تیم های ملی اردن و روسیه شرکت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، تیم ملی بسکتبال ایران که در ادامه روند آماده سازی خود برای شرکت در مسابقات جام جهانی 2019 چین به روسیه سفر کرده بود، در تورنمنت سه جانبه مسکو با حضور تیم های ملی اردن و روسیه شرکت کرد.

تیم بسکتبال ایران بر روسیه پیروز شد - اسپوتنیک ایران
تیم بسکتبال ایران بر روسیه پیروز شد

ایران روز شنبه در نخستین بازی خود در این تورنمنت به مصاف تیم ملی اردن رفت و در پایان با نتیجه 80 بر 72 موفق شد این تیم را شکست دهد.

تیم ملی بسکتبال ایران در دومین بازی خود در این تورنمنت روز یکشنبه در مجموعه ورزشی زسکا به مصاف تیم قدرتمند روسیه رفت و در پایان شاگردان مهران شاهین طبع توانستند در یک بازی نزدیک با نتیجه 91 بر 84 تیم میزبان را که از حمایت تماشاگران خودی برخوردار بود را نیز از پیش رو بردارد و قهرمان این تورنمنت سه جانبه شود.

بلند قامتان ایرانی از مسکو عازم یونان می شوند تا در این کشور و در آخرین اردوی اروپایی خود به مصاف تیم های یونان و مجارستان بروند.

مهران شاهین طبع، سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران ضمن مفید خواندن تورنمنت روسیه وضعیت تیم ایران را خوب توصیف کرد و گفت طی سه الی چهار هفته آینده وضیعت تیم رفته رفته بهتر خواهد شد.

وی همچنین پس از بازی با روسیه و شکست این تیم افزود، بازی با تیم ملی روسیه یک بازی فیزیکی بود و بچه های ایران به خوبی بازی را بخوبی کنترل کردند و در طول کل بازی ثبات بسیار خوبی داشتیم.

تیم بسکتبال ایران در رقابت‌های جام جهانی 2019 که شهریورماه با حضور 32 تیم در کشور چین برگزار می شود، در گروه سوم این رقابت‌ها با تیم های ملی اسپانیا، پورتوریکو و تونس همگروه است.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от Sputnik Iran (@sputnik_ir)

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала