پیدا شدن فرمول مناسبی برای لاغرشدن

© Depositphotos.com / Koldunovپیدا شدن فرمول مناسبی برای لاغرشدن
پیدا شدن فرمول مناسبی برای لاغرشدن - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دانشمندان آمریکایی معلوم کردند که چگونه می توان وزن خود را بطور ثمر بخشی کنترل کرده و خطر بروز بیماری های خطرناک را کاهش داد.

به گزارش اسپوتنیک، افراد 50 ساله به پایین در آزمایش دانشمندان شرکت کردند. آنها طی مدت دو سال توانستند هفت کیلوگرم وزن کم کرده ، فشار خون خود را به حالت عادی در آورده و میزان کلسترول  را کاهش دهند. این در حالب بود که میزان کالری در غذای روزانه آنها فقط 300 کالری کمتر شده بود.

کارشناسان خاطرنشان ساختند  گاهی مردم ترکیب مواد غذایی را نمی خوانند و به میزان کالری آنها علاقه نشان نمی دهند اما هر دو عامل در وضع سلامتی تاثیر دارند

دانشمندان فرمول ویژه ای را برای تغذیه پیدا کردند که با وجود حفظ میزان کااری در سطح مناسب، وزن انسان را در حد قابل قبولی نگه می دارد. با چنین  مقدار کالری آدم نه چاق و نه لاغر می شود. برای محسبه میزان کالری لازم مقدار وزن و ضریب فعالیت  در هم ضرب می شوند. ضریب فعالیت در صورت زندگی کم تحرک 28 ، زندگی فعال 31 و زندگی بسیار فعال 33 انتخاب می شود.

از رقم دریافتی می توان به میزان 10 تا 15 درصد کم کرد و در نتیجه میزان کاری لازم در غذا ها برای لاغر شدن بی خطر به دست می آید.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала